Synes der er længe til søndag.... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

CH2012

Synes der er længe til søndag, for først der kan jeg teste for graviditet.... Puha.... Og synes jeg mærker en masse symptomer, men er bange for at det også kan være i forbindelse med kommende menstruation. Men skal jeg være helt ærlig, så føler jeg, at jeg er gravid - men forventer det ikke (det lyder underligt, I know). Men er godt nok spændt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

lau85

Hej, jeg genkender det du skriver  Sådan har jeg det også for tiden, jeg testede i går (måske et par dage for tidlig), og den var desværre negativ... Men jeg  stadig på en positiv prøve om et par dage, men det føles som lang tid inden næste test..

Jeg har kraftig smerter i maven, men ja, betyder det er jeg er gravid eller tegn på kommende menstruation?? Er ikke særlig sulten og spiser jeg noget, får jeg det dårligt... Men desværre ingen ømme bryster..

Håber for dig, at du står med en positiv test på søndag 

Anmeld

23. oktober 2012

CH2012

lau85 skriver:

Hej, jeg genkender det du skriver  Sådan har jeg det også for tiden, jeg testede i går (måske et par dage for tidlig), og den var desværre negativ... Men jeg  stadig på en positiv prøve om et par dage, men det føles som lang tid inden næste test..

Jeg har kraftig smerter i maven, men ja, betyder det er jeg er gravid eller tegn på kommende menstruation?? Er ikke særlig sulten og spiser jeg noget, får jeg det dårligt... Men desværre ingen ømme bryster..

Håber for dig, at du står med en positiv test på søndag 

Ja, altså jeg synes egentlig jeg har en ret god fornemmelse omkring det - men lige i dag, synes jeg har været øv. Puha - vil bare gerne have svar efterhånden. Og synes det er hårdt efterhånden ikke at sige noget til mine forældre og to søstre. Fx har jeg i dag været hjemme hos mine forældre, og haft kvalme og lidt ondt i underlivet. Plus stadig ømme bryster - og da min storesøster så kom og gav mig et kram, kom jeg lige til at sige av, fordi det sgu gjorde ondt - men hun lagde vist ikk mærke til noget heldigvis
Meeeeen puha, jeg tror, jeg tester på lørdag...

Hvornår burde du egentlig teste, hvis det er helt rigtigt?

Anmeld

23. oktober 2012

Hullabullabulla

CH2012 skriver:

Synes der er længe til søndag, for først der kan jeg teste for graviditet.... Puha.... Og synes jeg mærker en masse symptomer, men er bange for at det også kan være i forbindelse med kommende menstruation. Men skal jeg være helt ærlig, så føler jeg, at jeg er gravid - men forventer det ikke (det lyder underligt, I know). Men er godt nok spændt!

Genkender godt det at man har en masse symptomer.. ALLE måneder vi havde prøvet havde jeg alverdens symptomer - pånær da jeg testede positivt 4+0.. Prøv at slappe af og lade være med at overanalysere din krop det ender du bare med at blive skør i hovedet af.. Når det er sagt, så sender jeg masser af babystøv i din retning og krydser for en positiv test søndag 

Anmeld

23. oktober 2012

Mutti2

Uha hvor jeg dog kan følge dig

Jeg har test-dag næste tirsdag, og der er bare såååååååååe lang tid til. Jeg har alle symptomer:

- Smertefulde bryster (av av av)

- Alt, lugter så meget værre end det plejer

- Jeg skal tisse konstant og er oppe og tisse 2 - 3 gange om natten, hvilket jeg aldrig har gjort.

- Kvalmen er ulídelig, og næsten konstant

- Og sidst men ikke mindst, så har jeg en konstant murren i underlivet.

Jeg har på fornemmelsen at den er der, men på den anden side er jeg også ved at forberede mig på at blive skuffet.

Men bliver lidt mopset, hvis det er min krop der snyder mig

for at den er der for os alle

Knus

Anmeld

23. oktober 2012

lau85

CH2012 skriver:

Ja, altså jeg synes egentlig jeg har en ret god fornemmelse omkring det - men lige i dag, synes jeg har været øv. Puha - vil bare gerne have svar efterhånden. Og synes det er hårdt efterhånden ikke at sige noget til mine forældre og to søstre. Fx har jeg i dag været hjemme hos mine forældre, og haft kvalme og lidt ondt i underlivet. Plus stadig ømme bryster - og da min storesøster så kom og gav mig et kram, kom jeg lige til at sige av, fordi det sgu gjorde ondt - men hun lagde vist ikk mærke til noget heldigvis
Meeeeen puha, jeg tror, jeg tester på lørdag...

Hvornår burde du egentlig teste, hvis det er helt rigtigt?

Sidste måned havde jeg en cyklus på 32 dage, og det vil sige, at jeg skal teste på fredag eller derefter..  

Anmeld

23. oktober 2012

CH2012

Britt88 skriver:

Genkender godt det at man har en masse symptomer.. ALLE måneder vi havde prøvet havde jeg alverdens symptomer - pånær da jeg testede positivt 4+0.. Prøv at slappe af og lade være med at overanalysere din krop det ender du bare med at blive skør i hovedet af.. Når det er sagt, så sender jeg masser af babystøv i din retning og krydser for en positiv test søndag 

Jeg har lige fra starten forsøgt at slappe af, specielt fordi, at jeg slet ikke regnede med at det ville ske noget i første omgang. Men har bare ikke døjet med ømhed i brysterne, op til menstruation før. Men nu har jeg bare haft det i 14 dage, og synes det bliver værre og værre. Jeg har gennem årerne været blevet nødt til at lære og mærke efter hvad min krop fortæller mig - og også hvornår det fusker mig. Men ja - kan selvfølgelig blive slemt overrasket... Men mange tak, håber også  - men ved også der er stor risiko for at der desværre ikke er noget

Anmeld

23. oktober 2012

CH2012

Milla-Victoria's mor skriver:

Uha hvor jeg dog kan følge dig

Jeg har test-dag næste tirsdag, og der er bare såååååååååe lang tid til. Jeg har alle symptomer:

- Smertefulde bryster (av av av)

- Alt, lugter så meget værre end det plejer

- Jeg skal tisse konstant og er oppe og tisse 2 - 3 gange om natten, hvilket jeg aldrig har gjort.

- Kvalmen er ulídelig, og næsten konstant

- Og sidst men ikke mindst, så har jeg en konstant murren i underlivet.

Jeg har på fornemmelsen at den er der, men på den anden side er jeg også ved at forberede mig på at blive skuffet.

Men bliver lidt mopset, hvis det er min krop der snyder mig

for at den er der for os alle

Knus

Ja, puha - den ventetid. Hvad gør du for at få tiden til at gå? Og hvor mange kender til jeres planer?

Bliver også skuffet hvis min krop snyder mig... Men prøver at forberede mig på det.

Anmeld

23. oktober 2012

CH2012

lau85 skriver:

Sidste måned havde jeg en cyklus på 32 dage, og det vil sige, at jeg skal teste på fredag eller derefter..  

Okay... Så er der kun 2 hele dage... Hvad skal du have de dage til at gå med? Hvor mange kender til jeres planer?

Anmeld

23. oktober 2012

lau85

CH2012 skriver:

Okay... Så er der kun 2 hele dage... Hvad skal du have de dage til at gå med? Hvor mange kender til jeres planer?

I dag har jeg været hjemme fra arbejde, da jeg har haft det dårligt, og tror det bliver til en dag mere i morgen  

Hvad skal du have dagene til at gå med indtil søndag?

Tror kun der er to, som kender til vores PB, da jeg har spurgt min søster til råd og min bedste veninde.. .

Hvad med jeres projekt, hvor mange kender til det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.