Aktiviteter og lege til et barn på næsten 13 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Troldemommi

Johanne blev 13 måneder i søndags, hendes ynglingsbeskæftigelse er at jagte vores kat, gynge sammen med mor, få en vild svingtur af far, lege med Duplo og Puttekassen, lege med bamser og kysse på dem, rejse sig op af alt, kravle rundt og undersøge alt der er i nærheden, og lege med vores køkkenskuffer og skabe og køre på sin højt elskede bil/gåvogn og råhygge sammen med enten mor eller far inde i vores seng, og så kan hun lide at høre musik.

måske var der et eller andet der kunne inspirere dig

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
modesty skriver:

Min dreng (1 år) ELSKER at være udenfor. Han kommer hurtigt til at kede sig hvis det bare er os herhjemme. Han er, som en anden også nævner, specielt vild med at gynge og være i sandkasse, men også bare at køre en tur i klapvognen kan være hyggeligt. Dog ikke altid han gider sidde stille, nogle gange vil han hellere kravle rundt (og så finder vi en græsplæne eller en legeplads).

Herhjemme er han meget vil med bolde, ting der kan åbnes/lukkes og ting med låg på som f.eks legekuffert, thedåser o.s.v. Han elsker at putte ting ned i kuffert/dåse og tage dem op igen. Og Duplo.

Jeg har købt nogle magneter med bondegårdsdyr til køleskabet og han elsker når vi sidder sammen og jeg siger dyrelyde mens han peger på dyrene (han kan sige buuuh ligesom koen ;-) Jeg har sat dem lavt så han også selv kan kravle hen og tage dem af og sætte dem på.

Vi har lige fået en ordentlig pose fyldt med Duplo klodser til hende så det kan hun da få noget af tiden til at gå med 

Anmeld

23. oktober 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Monica P skriver:

Johanne blev 13 måneder i søndags, hendes ynglingsbeskæftigelse er at jagte vores kat, gynge sammen med mor, få en vild svingtur af far, lege med Duplo og Puttekassen, lege med bamser og kysse på dem, rejse sig op af alt, kravle rundt og undersøge alt der er i nærheden, og lege med vores køkkenskuffer og skabe og køre på sin højt elskede bil/gåvogn og råhygge sammen med enten mor eller far inde i vores seng, og så kan hun lide at høre musik.

måske var der et eller andet der kunne inspirere dig

Monica

He he....det er faktisk som om du lige har beskrevet hvad det er vi laver herhjemme  Undtagen den med katten for kat har vi ikke  Men mange tak for svar alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.