Tusind tak til MorDK og Nadia&Daniel ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

De sidste par dage kan føles som en evighed, og det gør de så igen til terminen

Håber du har ret, det SKAL bare være nu

Ja jeg kan nok lige så godt vænne mig til at være utålmodig

Det SKAL lykkedes for jer, det er så meget jeres tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Pige2009

tarkoflen skriver:

Det er en smart lille dims, hvor man selv kan høre hjertelyd på, hvis altså jeg kan få den til at virke

Smart!

Anmeld

23. oktober 2012

MorDk

Ihhh det var da så liiidt ♥

Jeg ser frem til en update!! Og husk nu lad vær at gå i panik, hvis ikke du finder hjertelyden med det samme... det kan være lidt svært i starten! hvis du har problemer så skriv til mig... så guider jeg dig! Har brugt den gennem 2 graviditeter så er rimlig trænet ♥ *SS*

KÆMPE knus herfra!

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

Ihhh det var da så liiidt ♥

Jeg ser frem til en update!! Og husk nu lad vær at gå i panik, hvis ikke du finder hjertelyden med det samme... det kan være lidt svært i starten! hvis du har problemer så skriv til mig... så guider jeg dig! Har brugt den gennem 2 graviditeter så er rimlig trænet ♥ *SS*

KÆMPE knus herfra!

Tusind tak og det var bestemt ikke så lidt! Jeg forsøgte mig lidt i går, men tror det er til den tidlige side, især fordi min livmoder er bagudvendt... Jeg var måske heller ikke så tålmodig

Men vi har været til NF skanning i dag og set den mest perfekte lille baby, der bare lå og hyggede sig, så jeg glæder mig til at jeg engang imellem kan høre det lille hjerte banke

Anmeld

25. oktober 2012

Nadia&Daniel

tarkoflen skriver:

Tusind tak til jer to skønne piger

Hvor er det dejligt med sådan nogle skønne mennesker!

Jeg glæder mig til at teste den anglesound som MorDk har doneret til mig og som Nadia&daniel var så sød at levere i Århus i dag!

Jeg tror jeg venter med at teste den til efter i morgen hvor vi har set, at bebs bare ligger og hygger og har det rigtig godt

Endnu engang tusind tak.

Stort til jer begge

Hej søde  Mine forældre bor langt ude på landet, så internettet er ikke det bedste, så har ikke været på baby.dk mens vi var afsted. Så havde slet ikke set denne SØDE tråd

P.s. glæder mig også til en update - tja, alle updates du vil komme med

Anmeld

25. oktober 2012

tarkoflen

Nadia&Daniel skriver:

Hej søde  Mine forældre bor langt ude på landet, så internettet er ikke det bedste, så har ikke været på baby.dk mens vi var afsted. Så havde slet ikke set denne SØDE tråd

P.s. glæder mig også til en update - tja, alle updates du vil komme med

Nå l har været på familiebesøg, hvor hyggeligt

Jeg prøvede lige kort at bruge den i mandags, men jeg tror ikke helt jeg havde tålmodighed nok og så var jeg alene hjemme, og ville faktisk gerne at min kæreste fik lov til at være med!

Tror måske der går lidt tid før vi kan høre det, for min livmoder er bagudvendt, så ved ikke om det gør det lidt mere bøvlet her i starten... Ellers har jeg jo god hjælp at hente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.