Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Tusind tak til jer to skønne piger Hvor er det dejligt med sådan nogle skønne mennesker!Jeg glæder mig til at teste den anglesound som MorDk har doneret til mig og som Nadia&daniel var så sød at levere i Århus i dag!Jeg tror jeg venter med at teste den til efter i morgen hvor vi har set, at bebs bare ligger og hygger og har det rigtig godt Endnu engang tusind tak.Stort til jer begge
Tusind tak til jer to skønne piger Hvor er det dejligt med sådan nogle skønne mennesker!Jeg glæder mig til at teste den anglesound som MorDk har doneret til mig og som Nadia&daniel var så sød at levere i Århus i dag!Jeg tror jeg venter med at teste den til efter i morgen hvor vi har set, at bebs bare ligger og hygger og har det rigtig godt Endnu engang tusind tak.Stort til jer begge
Hvor er det sødt af dem
Glæder mig til at se en update fra dig i morgen, hvor du kan fortælle hvor stor din lille baby er
Nessie skriver: Hvor er det sødt af dem Glæder mig til at se en update fra dig i morgen, hvor du kan fortælle hvor stor din lille baby er
tarkoflen skriver: Ja det er bare så sødt af dem Jeg er skiftevis ved at dø af skræk og ved at boble over af forventning... Kan slet ikke finde ud af om jeg skal grine eller græde! Jeg vil bare gerne se at den lille bitte baby har det godt og er vokset som den skal!Tusind tak fordi du er så sød Jeg håber det går rigtig godt hos jer og tingene ser lysere ud!
Ja det er bare så sødt af dem Jeg er skiftevis ved at dø af skræk og ved at boble over af forventning... Kan slet ikke finde ud af om jeg skal grine eller græde! Jeg vil bare gerne se at den lille bitte baby har det godt og er vokset som den skal!Tusind tak fordi du er så sød Jeg håber det går rigtig godt hos jer og tingene ser lysere ud!
Det kan jeg godt forstå. Det er ikke særlig sjovt at gå og vente på at få et kig ind til den lille. Men bare vent og se i morgen, det hele ser ud som det skal, og den er vokset fint
Det går fint her. Jeg skal ringe på klinikken i morgen og sige at vi er klar igen, så skal starte på nedregulering i november, og forhåbentlig æg op i december
Nessie skriver: Det kan jeg godt forstå. Det er ikke særlig sjovt at gå og vente på at få et kig ind til den lille. Men bare vent og se i morgen, det hele ser ud som det skal, og den er vokset fint Det går fint her. Jeg skal ringe på klinikken i morgen og sige at vi er klar igen, så skal starte på nedregulering i november, og forhåbentlig æg op i december
Hvad er AngleSound?
Baagøe skriver: Hvad er AngleSound?
tarkoflen skriver: Ja det håber jeg også min mave er vist begyndt at vokse lidt, det synes kæresten i hvert fald, så mon ikke alt er godt derinde, det håber vi i hvert fald Jeg lover at komme med en up-date i morgen... Men det bliver nok lidt sent, for det er først kl 14 og vi har snakket om at hygge bagefter Åhh hvor er det spændende! Hvor er det fedt at l endelig kan komme i gang igen! Jeg sender alle de gode tanker og i jeres retning, som jeg overhovedet kan
Ja det håber jeg også min mave er vist begyndt at vokse lidt, det synes kæresten i hvert fald, så mon ikke alt er godt derinde, det håber vi i hvert fald Jeg lover at komme med en up-date i morgen... Men det bliver nok lidt sent, for det er først kl 14 og vi har snakket om at hygge bagefter Åhh hvor er det spændende! Hvor er det fedt at l endelig kan komme i gang igen! Jeg sender alle de gode tanker og i jeres retning, som jeg overhovedet kan
Det er jeg sikker på at det er Selvfølgelig skal der lidt hygge til, I skal rigtig nyde det hele mens den lille vokser stille og roligt derinde
Ja, det er rart at vi kan komme i gang igen, men også lidt nervepirrende. Tænk nu hvis det ikke virker?Men det gør det jo, 3. gang var også lykkens gang med Daniel
Nessie skriver: Det er jeg sikker på at det er Selvfølgelig skal der lidt hygge til, I skal rigtig nyde det hele mens den lille vokser stille og roligt derinde Ja, det er rart at vi kan komme i gang igen, men også lidt nervepirrende. Tænk nu hvis det ikke virker?Men det gør det jo, 3. gang var også lykkens gang med Daniel
tarkoflen skriver: Ja der skal hygges og slappes af! Synes lige nu der er meget lang tid til kl 14.00 i morgen men det sidste døgns ventetid er altid det værste synes jeg!Tredje gang er lykkens gang for jer igen, det er jeg sikker på! I er kommet ovenpå en svær periode, l har taget alverdens vitaminer og jeres kroppe er klar til at lave en baby, det tror jeg i hvert fald på
Ja der skal hygges og slappes af! Synes lige nu der er meget lang tid til kl 14.00 i morgen men det sidste døgns ventetid er altid det værste synes jeg!Tredje gang er lykkens gang for jer igen, det er jeg sikker på! I er kommet ovenpå en svær periode, l har taget alverdens vitaminer og jeres kroppe er klar til at lave en baby, det tror jeg i hvert fald på
De sidste par dage kan føles som en evighed, og det gør de så igen til terminen
Håber du har ret, det SKAL bare være nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128