Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kesuh skriver: Takket være denne nymoderne ting mitbarn.dk, så bliver alt jo udleveret på nettet. Men hvad gør man når man har fælles forældremyndighed og delebarn? Fordi jeg skal som far ind og udfylde kartotekskort og det. men når jeg så går ind og kigger, så popper der kun mig op? Er det kun bopælsforælderen, som har adgang til vores søns info på mitbarn.dk? Fordi det er jo lidt hul i hovedet for os forældre, som godt kan finde ud af det og man så skal rende og tigge om adgang ved ex'en for at læse nyhedsbreve, vigtige info, ture osv. Selvfølgelig skulle der være visse begrænsninger for samværsforælderen, men nu deler vi ham 7/7 Andre som kender til det? Eller kan svare på mine mange spørgsmål
Takket være denne nymoderne ting mitbarn.dk, så bliver alt jo udleveret på nettet.
Men hvad gør man når man har fælles forældremyndighed og delebarn?
Fordi jeg skal som far ind og udfylde kartotekskort og det.
men når jeg så går ind og kigger, så popper der kun mig op?
Er det kun bopælsforælderen, som har adgang til vores søns info på mitbarn.dk? Fordi det er jo lidt hul i hovedet for os forældre, som godt kan finde ud af det og man så skal rende og tigge om adgang ved ex'en for at læse nyhedsbreve, vigtige info, ture osv.
Selvfølgelig skulle der være visse begrænsninger for samværsforælderen, men nu deler vi ham 7/7
Andre som kender til det? Eller kan svare på mine mange spørgsmål
Prøver lige at spørge min datters far, om det virker for ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Prøver lige at spørge min datters far, om det virker for ham
okaj, afventer respons fra dig så.
Lederen for børnehuset var der heller ikke her til morgen
kesuh skriver: okaj, afventer respons fra dig så. Lederen for børnehuset var der heller ikke her til morgen
Han har sit eget log in og det fungerer
Jeg skulle give fuldmagt til, at han kunne få adgang og den fungerer i 5 år eller ind til jeg på et tidspunkt trækker den tilbage. Han får så direkte information om post osv. på sin mail og kan også gå ind og se
Baagøe skriver: Jeg skulle give fuldmagt til, at han kunne få adgang og den fungerer i 5 år eller ind til jeg på et tidspunkt trækker den tilbage. Han får så direkte information om post osv. på sin mail og kan også gå ind og se
tak tak
roenlund skriver: Jeg har som lærer fået at vide at de alle har ret til information om deres barns skolegang uandset forældremyndighed og det for de ved at have adgang til intranettet.
Jeg har som lærer fået at vide at de alle har ret til information om deres barns skolegang uandset forældremyndighed og det for de ved at have adgang til intranettet.
ikke mere kun hvis de har fællesmyndighed og søger om oplysninger skriftlig og institution/skole kan alligevel næget ikke bopæl forældre oplysninger og har man fuldmyndighed kan den anden forældre ikke får udleveres nogen oplysninger
kesuh skriver: tak tak
Det er dødnemt for din eks lige at tilmelde dig Virker det?
Hun mener hun har givet mig fuldmagt, men sagde hun lige ville kigge på det i aften, men nu må vi se. Det haster ikke, men man vil jo bare gerne have det bragt i orden alligevel
kesuh skriver: Hun mener hun har givet mig fuldmagt, men sagde hun lige ville kigge på det i aften, men nu må vi se. Det haster ikke, men man vil jo bare gerne have det bragt i orden alligevel
Lige præcis. Man vil jo gerne følge lidt med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128