hvad gør man med delebarn omkring mitbarn.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Carl-Emil's mor

roenlund skriver:

Det er jo heller ikke udtalelser der ligger der, bare sådan om deres dagligdag og så noget, men jeg mener nu også at de har adgang til elevplaner om deres eget barn.

men ved ene forældremyndighed for de f.eks. ikke tilsendt indstillinger og lign.

Men hvis det ikke er sådan reglerne er, er der mange skoler i DK hvor reglerne ikke bliver overholdt

en udtalelse er jo også hvordan at barnet har det i daglige dagen, hvordan det udvikler sig og trives mm - men ja det vil da ikke undre mig at der i DK ikke er obs på det

men nok om det vi må hellere lade være med at ødelægge TS tråd men tak for snakken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

roenlund

Carl-Emil's mor skriver:

det er så direkte imod reglerne for har man alene forældremyndigheden har den anden part INGEN tilladelese til at vide noget skriftligt fra læge, institutioner mm KUN mundtligt så det virker da meget forkert  og ved desværre det er 100% sådan tingene er for at et skema fra mødrehjælpen jeg har fået til et møde derinde..

Så kiggede jeg lige på statsforvaltningens hjemmeside og der står at den der ikke har forældremyndighed har ret til at få oplysninger fra skole, læge osv de kan bare ikke kræve at det er på skrift medmindre dokumentet allerede findes på papir.

Så det er fuldt lovligt.

Anmeld

22. oktober 2012

roenlund

Dobbelt

Anmeld

22. oktober 2012

Carl-Emil's mor

roenlund skriver:

Så kiggede jeg lige på statsforvaltningens hjemmeside og der står at den der ikke har forældremyndighed har ret til at få oplysninger fra skole, læge osv de kan bare ikke kræve at det er på skrift medmindre dokumentet allerede findes på papir.

Så det er fuldt lovligt.

det er præcis det jeg siger De har adgang til det bare ikke på skrift uanset om det står skrevet i forvejen eller ej.

Anmeld

22. oktober 2012

Maja88

Der er fælles adgang for begge

Anmeld

22. oktober 2012

kesuh

Jow jow, men inden i blander det hele sammen, så har jeg og min ex fælles og vi deler 7/7  Så der er intet med alene forældremyndighed her

Anmeld

22. oktober 2012

kesuh

Maja88 skriver:

Der er fælles adgang for begge

Var det til dem eller til mit første indlæg? 

Anmeld

22. oktober 2012

Maja88

kesuh skriver:

til dit første

Anmeld

22. oktober 2012

Klumpe-dumpe

kesuh skriver:

Jeg ved ikke hvordan det forgår, da vi hvis ikke har det her. Men jeg ville bare spørge i vuggestuen, hvordan det hænger sammen, for du kan da ikke være den eneste med det "problem"

Anmeld

22. oktober 2012

kesuh

til dit første

okay tak tak

Jep jep, så har jeg muligvis fået svar på mit spørgsmål 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.