Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva skriver:Jeg blev sgu så glad da jeg så det billede...hun er så smuk og helt naturlig og UDEN store klamme vulgære pumpede patter, som ligner noget der er ved at springe...se evt Pam A på et af billederne.Nej, sådan et par bryster er jo præcis så naturlige og ægte som de flestes andre...så flere af dem i medierne og på smukke kvinder..Min x ville gerne knalde hende fra Titanic....hvad er det hun hedder?? Og det kan jeg godt forstå, hun er sgu også lækker, smuk og helt naturlig...hende kunne jeg godt nappe også, hvis det var..Knus Eva...
Eva skriver:Det er ikke lykken og heller ingen fordel med STORE bryster....så er det kun dem der bliver lagt mærke til...jeg er glad for mine små E skåle og ikke de kæmpe nogen jeg havde da jeg var ung og spændstig-griner-Udover det, så synes jeg faktisk at de bryster hende kvinden på billedet har, er for store til hende...det passer ikke helt sammen, gør det..??Knus Eva..med de små babser...
Diana... skriver:JEEEEP MIG NÅR HAN ER SØD.
Miamaja skriver:ok eva.. E skaale er ikke smaa bryster. det er altsaa STORE bryster i mine ojne. hilsen mig som maa nojes med en str B skaal hvis jeg vil vaere naturlig. jeg ville maegtig gerne have en c skaal men jeg naegter at rende rundt med fremmedlegemer i min krop, saa indtil eksperterne finder ud af hvordan man kan danne mere brystvaev eller putte naturligt fedt ind, saa maa jeg nojes med mine 'biscuits'
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128