Hvem maa DIN mand gerne knalde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2009

DK

Manden må gerne knalde hende her: Men hun er også pt vores eneste undtagelse fra vores eller monogame forhold Så held og lykke til ham

Jessica Biel.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

little-star

mig selvfølig...også selvom jeg ik er berømt

Anmeld

29. maj 2009

fam.4xc

Kun mig selvfølgelig

Anmeld

29. maj 2009

Guldet

Eva skriver:

Jeg blev sgu så glad da jeg så det billede...hun er så smuk og helt naturlig og UDEN store klamme vulgære pumpede patter, som ligner noget der er ved at springe...se evt Pam A på et af billederne.
Nej, sådan et par bryster er jo præcis så naturlige og ægte som de flestes andre...så flere af dem i medierne og på smukke kvinder..
Min x ville gerne knalde hende fra Titanic....hvad er det hun hedder?? Og det kan jeg godt forstå, hun er sgu også lækker, smuk og helt naturlig...hende kunne jeg godt nappe også, hvis det var..
Knus Eva...

Ja det har du helt ret, hun er så flot og naturlig! Men det var nu hellere ikke ondt ment! Jeg tror bare jeg havde valgt at tage en bh under den trøje.. men ja det er jo bare min mening!

Anmeld

29. maj 2009

tascia

tænk, jeg aner ikke hvilken kendis min mand finder attraktiv.... hmmm

men hvis jeg nu skulle vælge for ham haha, så tror jeg det skulle være

mischa barton eller Rachel Bilson

Anmeld

29. maj 2009

Miamaja

Eva skriver:

Det er ikke lykken og heller ingen fordel med STORE bryster....så er det kun dem der bliver lagt mærke til...jeg er glad for mine små E skåle og ikke de kæmpe nogen jeg havde da jeg var ung og spændstig-griner-
Udover det, så synes jeg faktisk at de bryster hende kvinden på billedet har, er for store til hende...det passer ikke helt sammen, gør det..??
Knus Eva..med de små babser...

ok eva.. E skaale er ikke smaa bryster. det er altsaa STORE bryster i mine ojne.

hilsen mig som maa nojes med en str B skaal hvis jeg vil vaere naturlig. jeg ville maegtig gerne have en c skaal men jeg naegter at rende rundt med fremmedlegemer i min krop, saa indtil eksperterne finder ud af hvordan man kan danne mere brystvaev eller putte naturligt fedt ind, saa maa jeg nojes med mine 'biscuits'

Anmeld

30. maj 2009

bette

absolut ingen andre end mig..

Anmeld

30. maj 2009

4xGreve

Diana... skriver:

JEEEEP MIG  NÅR HAN ER SØD.

Også her... Hvis han er sød, så mig

Men aldrig nogen andre og min mand har det på samme måde både med sig selv og mig... kun hinanden INGEN andre, uanset om de er kendte eller ej

Anmeld

30. maj 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

ok eva.. E skaale er ikke smaa bryster. det er altsaa STORE bryster i mine ojne.

hilsen mig som maa nojes med en str B skaal hvis jeg vil vaere naturlig. jeg ville maegtig gerne have en c skaal men jeg naegter at rende rundt med fremmedlegemer i min krop, saa indtil eksperterne finder ud af hvordan man kan danne mere brystvaev eller putte naturligt fedt ind, saa maa jeg nojes med mine 'biscuits'

Kan godt forstå du ikke vil have noget kunstigt i,.....det ville jeg også hve svært ved at forholde mig til.
For mig er mine bryster blevet små nu....førhen var de 4 numrer større...smiler-
Knus Eva-

Anmeld

30. maj 2009

karina1980

han må knalde dem han vil, hvis han virkelig har den lyst så skal jeg ikke stå i vejen, det samme må jeg,

men der jo en konsekvens og den er jeg sgu ike villig til at tage berømthed eller ej, så ved jeg sgu hvad jeg har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.