Hvem maa DIN mand gerne knalde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2009

Musen5

Min kæreste kan vælge mellem....

MIG

MIG

eller  MIIIIIG

hehe
/Mette 25+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Guldet

Min mand har en svaghed for Drew Barrymore, så hun ville nok være hans valg...

flot ansigt .. men så ruller man lidt længere ned!! Hmm hun skulle hvis tage en BH på.. Men ellers er hun en rigtig køn pige,, !

Anmeld

29. maj 2009

MorCamilla

Jeg har ingen mand så burde nok ikk svare her, men går det lige alligevel... ;-)

Da kasper og jeg var sammen kunne han knalde dem han havde lyst til, men det gjore han heldigvis ikke..

Jeg er af den overbevisning at hvis en mand (eller en kvinde) i seng med en anden end den de er i et forhold med, så skal jeg ikk stå i vejen, for er det, det han har lyst til, så kan jeg ikk gøre noget for at stoppe ham alligevel..
Men dog skal det oz lige nævnes at Kasper godt vidste hvad konsikvensen ville være hvis han gjorde det... ;-)

Anmeld

29. maj 2009

Susanne Due Jespersen

Ingen andre end mig,

Og hvis han gjorde det, så var det yt.

jeg accepterer ikke sidespring, men må gerne samle appetit ude men spise hjemme.
Det er min mening om det.

Anmeld

29. maj 2009

Miamaja

Musen5 skriver:

Min kæreste kan vælge mellem....

MIG

MIG

eller  MIIIIIG

hehe
/Mette 25+6

hehe

Anmeld

29. maj 2009

Miamaja

Mie A skriver:

Min mand har en svaghed for hende her...

ahhh nej, ikke paris!!. hvis min mand var efter hende ville jeg blive skuffet.

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

Julie R skriver:

flot ansigt .. men så ruller man lidt længere ned!! Hmm hun skulle hvis tage en BH på.. Men ellers er hun en rigtig køn pige,, !

Jeg blev sgu så glad da jeg så det billede...hun er så smuk og helt naturlig og UDEN store klamme vulgære pumpede patter, som ligner noget der er ved at springe...se evt Pam A på et af billederne.
Nej, sådan et par bryster er jo præcis så naturlige og ægte som de flestes andre...så flere af dem i medierne og på smukke kvinder..
Min x ville gerne knalde hende fra Titanic....hvad er det hun hedder?? Og det kan jeg godt forstå, hun er sgu også lækker, smuk og helt naturlig...hende kunne jeg godt nappe også, hvis det var..
Knus Eva...

Anmeld

29. maj 2009

Miamaja

Dutte84 skriver:

Her er de to min kæreste godt vil knalde, Han får ikke lov. - Han har savlet over dem den sidste måned...

det maa vaere det der med duo, som da vist er noget maend godt kan li'..hmmm

Anmeld

29. maj 2009

Mie A

Miamaja skriver:

ahhh nej, ikke paris!!. hvis min mand var efter hende ville jeg blive skuffet.

Jeg vil ikke sige jeg er skuffet... Men jeg kan godt følge dig!

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

Ja, altsaa her hjemme gaar vi ikke ind for utroskab eller aabent aegteskab, meeen nu har min mand givet mig lov, hvis nu, brad pitt virkelig gerne vil have mig for en nat det sker jo hojst sandsynligt ikke meeen man kan jo aldrig vide. jeg har givet min mand 'lov' til at knalde med jennifer connelly (gid jeg havde hendes ohh forlygter) hvis chancen byder sig , som han er heeelt vild i varmen efter er der en jeres mand har faaet lov at knalde?

Picture of Jennifer Connelly ,  High Quality Photos  B64593

Det er ikke lykken og heller ingen fordel med STORE bryster....så er det kun dem der bliver lagt mærke til...jeg er glad for mine små E skåle og ikke de kæmpe nogen jeg havde da jeg var ung og spændstig-griner-
Udover det, så synes jeg faktisk at de bryster hende kvinden på billedet har, er for store til hende...det passer ikke helt sammen, gør det..??
Knus Eva..med de små babser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.