Min far bor sammen med en anden dame, end min mor, hun har to vokne børn. ( de er 38 og 41)
Min far har to voksne børn. ( vi er 32 og 36)
Mine to halvsøskende er altid dem der kommer i første række, de har ikke noget arbejde og drikker og ingen fast partner.
Mig og min søster har hver en partner gennem 10 år, hus, børn og fast arbejde.
Ligegyldig hvad min søster og jeg vi gør, så er min far aldrig glad på vores vejne. Da vi begge blev gift sagde han overhovedet ikke tillykke til os.
Men mine to halvsøskende har kærester i en uge af gangen og så går forholdet i stykker, men der kan min far sagens sige stort tillykke med at de har fundet kærester.
MIn mand og jeg, samt vores tre børn, skulle ha holdt jul oppe ved min far og hans dame i år ( det aftalte vi sidste år) men har så lige fået afvide nu, at vi ikke må komme der og holde jul, fordi de ikke ville holde noget i år.....(min søster har fået samme besked)
Men nu har jeg så lige fundet ud af at mine to halvsøskende skal holde jul hos dem, hvor af min ene halvsøsken har en partner med plus svigermoren med...
Jeg blev mege ked af det og spurtge så min far hvordan det kunne være at de måtte holde jul der, når min søster og jeg ikke måtte komme.
Jeg kan ikke få et svar af ham, for efter jeg spurgte ham om det, har jeg intet hørt fra min far, og hans dame, og nu er det 4 dage side...
Men er jeg helt forkert på den, når jeg undrer mig over at de ikke holder jul, og min søster og jeg ikke må komme, med vores børn ( min fars børnebørn) men mine to halvsøskende må godt komme, hvor af den ene søskende har en partner med ( ikke en fast partner)og svigermor???
Min far vælger altså hans dame, hendes to børn, en løs partner fra den ene og en svigermor, frem for sine egne børn og børnebørn

Hvad skal jeg stille op?
Hvad ville i ha gjort?
Jeg har prøvet at ville snakke med min far om det, men han vil ikke snakke med mig mere åbenbart...