Får jeg svar med det samme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Mink

LMX skriver:

Ja, men jeg læser det som om at hun blev behandlet for det sidste gang

Det fik du så også helt ret i 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

LMX

Anonym skriver:

Lige præcis, og det er ikke mig.. Har været udsat for det før af en anden mand og kunne aldrig drømme om at udsætte andre for den smerte jeg gennemgik dengang.. men det er enden på vores forhold hvis jeg har fået det..

Håber på det bedste for dig

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

åh sorry så

ja det kan jeg godt se, det ikke ligefrem det fedeste fordi man for det jo kun ved ubeskyttet sex, så hvis du med sikkerhed ikke har haft ubeskyttet sex med andre end din kæreste/mand og testen er positiv - så har han haft ubeskyttet sex med en der ikke er dig

jeg krydser alt hvad jeg kan for det IKKE er klamydia - har hørt mange sige symptomberne er det samme som ved blærebetændelse; så jeg håber bare du har blærebetændelse

Han er med sikkerhed den eneste jeg har haft ubeskyttet sex med de sidste 2 år..

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Han er med sikkerhed den eneste jeg har haft ubeskyttet sex med de sidste 2 år..

håber på det 'bare' er en blærebetændelse

Anmeld

22. oktober 2012

Mink

Anonym skriver:

Nu er det over 3 år siden jeg blev behandlet sidst, og jeg blev tjekket lige inden jeg gik ind i det her forhold og der var der ingenting.. Kan bare ikke huske om jeg fik svaret med det samme..

Okay så, men altså inden jeg mødte min mand blev jeg altid testet  min 1 gang i året for alle sygdomme og har altid ventet et par dage på svaret ... 

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Akmese skriver:

Okay så, men altså inden jeg mødte min mand blev jeg altid testet  min 1 gang i året for alle sygdomme og har altid ventet et par dage på svaret ... 

jeg måtte vente en uge på svar, og den var heldigvis negativ..

Dog har jeg en meget svær betændelsestilstand i underlivet, og skal nu sættes på antibiotika imod det igen, fik også en kur i tirsdags og tre dage frem, og skal nu have en mere i tre dage frem, og skal så ringe til gynækologen og se om jeg kan få en akuttid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.