Får jeg svar med det samme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.270 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg står i en så uheldig situation at jeg imorgen skal op til lægen og testes for klamydia, og ikke fordi jeg har været uforsigtig jeg er i fast forhold nemlig, men jeg har haft det før, og jeg har fået de samme symptomer igen..

Men hvornår kan jeg forvente at få svar på prøven?? Sidst blev det opdaget ved at jeg havde betændelse i livmoderen og blev derfor bare sat på penicillin med det samme, men kan jeg forvente det den her gang også?? Altså at jeg går derfra med besked om at det er det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg står i en så uheldig situation at jeg imorgen skal op til lægen og testes for klamydia, og ikke fordi jeg har været uforsigtig jeg er i fast forhold nemlig, men jeg har haft det før, og jeg har fået de samme symptomer igen..

Men hvornår kan jeg forvente at få svar på prøven?? Sidst blev det opdaget ved at jeg havde betændelse i livmoderen og blev derfor bare sat på penicillin med det samme, men kan jeg forvente det den her gang også?? Altså at jeg går derfra med besked om at det er det??

jeg mener da at man for det afvide med det  samme

og jeg har ladet mig fortælle at man bare skal have to piller og så det overstået (har også en veninde der siger 3 piller) har aldrig prøvet det selv men det hvad de siger

Anmeld

22. oktober 2012

LMX

Anonym skriver:

Auch.. Hvis du er i fast forhold og har fået klamydia så er der da en som har været på grisestien?

Det er mange år siden jeg sidst blev testet og dengang gik der nogle dage inden svaret kom.

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg mener da at man for det afvide med det  samme

og jeg har ladet mig fortælle at man bare skal have to piller og så det overstået (har også en veninde der siger 3 piller) har aldrig prøvet det selv men det hvad de siger

Kender godt til kuren.. Problemet er her at jeg er i fast forhold og blev tjekket lige inden om jeg havde noget, og da jeg er stor modstander af utroskab betyder det at det kun kan komme en vej fra.. så har jeg det er det jo nok desværre enden på vores forhold også..

Anmeld

22. oktober 2012

Mink

LMX skriver:

Auch.. Hvis du er i fast forhold og har fået klamydia så er der da en som har været på grisestien?

Det er mange år siden jeg sidst blev testet og dengang gik der nogle dage inden svaret kom.

Kommer jo an på om hun ikke kom helt af med det sidst hun havde det 

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Lige præcis, og det er ikke mig.. Har været udsat for det før af en anden mand og kunne aldrig drømme om at udsætte andre for den smerte jeg gennemgik dengang.. men det er enden på vores forhold hvis jeg har fået det..

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Kender godt til kuren.. Problemet er her at jeg er i fast forhold og blev tjekket lige inden om jeg havde noget, og da jeg er stor modstander af utroskab betyder det at det kun kan komme en vej fra.. så har jeg det er det jo nok desværre enden på vores forhold også..

åh sorry så

ja det kan jeg godt se, det ikke ligefrem det fedeste fordi man for det jo kun ved ubeskyttet sex, så hvis du med sikkerhed ikke har haft ubeskyttet sex med andre end din kæreste/mand og testen er positiv - så har han haft ubeskyttet sex med en der ikke er dig

jeg krydser alt hvad jeg kan for det IKKE er klamydia - har hørt mange sige symptomberne er det samme som ved blærebetændelse; så jeg håber bare du har blærebetændelse

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

Akmese skriver:

Nu er det over 3 år siden jeg blev behandlet sidst, og jeg blev tjekket lige inden jeg gik ind i det her forhold og der var der ingenting.. Kan bare ikke huske om jeg fik svaret med det samme..

Anmeld

22. oktober 2012

Mink

Anonym skriver:

Der går normalt et par dage før svaret kommer, så skal du på apoteket og hente i alt 4 piller, 2 til dig og 2 til din kæreste, i det du er i fast forhold er det tit du kan få lægen til også at udskrive til ham med det samme 

Anmeld

22. oktober 2012

LMX

Akmese skriver:

Ja, men jeg læser det som om at hun blev behandlet for det sidste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.