sko fra deichmann igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Enirt

Anonym skriver:

ja det tænker jeg os . jeg kan da ikke komme hend i en af deichmann´s butikker og så

fortælle dem at jeg for ikke så langtidssiden har købt dem her par sko og så de evt vil give mig et par nye / eller pengene tilbage .?

jeg tænker bare sårn at de kan ikke vide hvornår jeg har købt det her par sko.  jeg har ´bare aldrig hørt at man kan komme uden at ha sin bon med iind i butikken ??

jamen altså, du må da tro på mig, når jeg nu fortæller dig at jeg har arbejdet i deichmann. Jeg var der et år og var endda stedfortræder for min chef. Så jeg ved altså hvad jeg taler om.

Kig i din sko oppe i kanten sidder der sikkert et nummer der ligner noget ala det her. 1 113 526. Det er det nummer de bruger til at indentifisere sko ud fra. det står på alle deres kasser ved stregkoden også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Enirt

Solveig89 skriver:

Ingen penge retur uden kvitering

Har selv været i Deichmann som tranie

TS: Du går bare ind i butikken med skoen, og så kan du få den byttet eller et tilgode bevis. og som der bliver skrevet er det vigtigt at impægnere skoene, men så holder de tilgengæld også længe

okay, det gøres måske forskelligt i butikkerne eller også har de strammet reglerne en smule siden jeg stoppede. Men vi brugte altså søge systemet hvis kunden ikke havde sin kvitering med.

Og vi gav altså også pengne tilbage en gang imellem. For det meste ville kunden bare gerne have en ny sko

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

okaaii. det vidste jeg heller ikke så jeg er glad for du fortæller det og selvfølig tror jeg på det som du skriver til mig:

jeg har givet dem imprægnering men er ikke helt sikker på jeg har

givet dem nok. og det var nemlig noget jeg havde til at stå herhjemme. som jeg engang har købt i deichmann

men det er sådan hvis ikke de er smurt ind i dette så kan man ikke

klage og så få enten et par nye sko eller pengene tilbage.

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

Enirt skriver:

okay, det gøres måske forskelligt i butikkerne eller også har de strammet reglerne en smule siden jeg stoppede. Men vi brugte altså søge systemet hvis kunden ikke havde sin kvitering med.

Og vi gav altså også pengne tilbage en gang imellem. For det meste ville kunden bare gerne have en ny sko

jeg har nemlig købt min par sko over nettede:

Anmeld

22. oktober 2012

Momster89

Anonym skriver:

Du kan gå ind i butikken med dem selv om de er købt online, men mener også du kan sende dem retur på deres regning.

Der skulle gerne være nogle papirer, som fungere som kvitering, hvor der også står en vejledning om hvordan og hvorledes

Anmeld

22. oktober 2012

serinasmor

Anonym skriver:

hvis du har købt dem på nettet fik du en kvittering pr mail så må den også kunne bruges i fysisk butik

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

hvis nu jeg måske vil købe mig et par sko mere ind over deichmann

hvilke pleje er mon bedst til læddersort sko/støvler.

Anmeld

22. oktober 2012

Enirt

Det her er fra deichmanns egen hjemmeside

Reklamation

luk

I tilfælde af, at varen er modtaget beskadiget eller defekt, vil Deichmann efter eget valg, erstatte, reparere eller refundere det beløb, der oprindeligt er betalt for varen.

Når du handler på Deichmann.com har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret.

Reklamationen kan gøres i en af vores Deichmann butikker (nærmeste butik findes ved at bruge linket find butikpå hjemmesiden) eller ved at returnere varen via Post Danmark. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Kontakt venligst Deichmanns ONLINE-Shop Call Center inden returnering af en reklamation:

E-mail: e-commerce-ddk@deichmann.com
Telefon: +45 33 34 38 14

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Varen sendes til:

Deichmann ONLINE-Shop
Torshøjvej 45
8362 Hørning

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi har brug for følgende information når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, på den vedlagte returseddel, som du modtager sammen med din ordre, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage. Fragtsedlen modtager du fra Call Centret.

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

jah jeg fik det vist pr email men det så lige det om jeg har den email fra dem stadig

Anmeld

22. oktober 2012

Enirt

Anonym skriver:

okaaii. det vidste jeg heller ikke så jeg er glad for du fortæller det og selvfølig tror jeg på det som du skriver til mig:

jeg har givet dem imprægnering men er ikke helt sikker på jeg har

givet dem nok. og det var nemlig noget jeg havde til at stå herhjemme. som jeg engang har købt i deichmann

men det er sådan hvis ikke de er smurt ind i dette så kan man ikke

klage og så få enten et par nye sko eller pengene tilbage.

jo det kan man godt, hvis skoen ikke er særlig gammel, men er den f.eks et halvt år gammel og man ikke har brugt imprægnering og det er kommet hul, så er det ikke sikkert man lige kan få den byttet.

Hvad mærke har du købt: Hvis det er graceland, ariane, victory el.lign så er det syntet sko og skal behandles med

nano vario:

Skumimprægnering fra den nyeste nano teknologi. For alle varer i syntetiske materialer (kunstlæder og tekstil), samt kombinationer med læder. Specielt anbefalet til klimamembraner ligesom DEITEX.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.