sko fra deichmann igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.488 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Anonym trådstarter

¨når vi her hjemme køber sko til vores pige køber jeg dem i deichmann for jeg synes at der kan man få nogle flotte par sko tilok billig penge.

men men for lidt under en månede siden købte jeg et par støvlesko til mig selv som jeg købte for 249.-

har det meget med det helst ikke må være dyrre end 400 for et par sko

da jeg ikke får så mange penge om måneden og pengene skal jo slå til det hele..  men allerede nu er skoene i stykker / indetager vand i skoene synes irkelig det er iterende allerede nu det var virkelig ikke længe skoene kunne holde

måske var jeg bare uheldig eller at skoene ikke er vandtæt??

skal jeg købe over deichmannm igen og købe andre par sko/ eller støvler

eller hvor skal jeg købe mine sko. til en for´nuftig pris..

( synes nemlig at hvor vi bor der er der skobutikker men de er for dyre).....

link gerne en hjemmeside  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Mama2980

Har du husket at bruge imprægnering ?

Anmeld

22. oktober 2012

Enirt

Hej

Jeg har arbejdet i deichmann, og der er nogen gange en upser i mellem. Jeg har selv købt mange sko der som jeg har været rigtig glade for og som også har holdt længe.

Det er dog vigtig at man imprægnere dem, da det er syntet læder dine sko er lavet af og de tåler ikke vand særlig godt.

Men det jeg synes du skal gøre, hvis du har mulighed for det er at gå ind i en af deres butiker og lave en reklamtion på skoen. Du behøver ikke engang bonen. Så vil du kunne få en ny af samme sko, pengene igen eller vælge en anden sko.

Håber du får nogle nye sko du kan bruge

Anmeld

22. oktober 2012

MetteS81

Det kan være der er tale om en reklamation...Hvis du har gemt din kvittering, kan du gå tilbage til butikken og få et nyt par eller pengene retur...hvis skoene allerede er gået i stykker, og det ikke er fordi du selv er skyld i det, så har du reklamationsret...og når de er under en måned gamle, så er det godt nok ærgerligt!

Normalt kan man imprægnere sko så de forbliver      vandtætte...men måske er der hul i eller andet...det skader ihvertfald ikke at henvende sig i butikken, bare du har din kvittering med...så kan ekspedienterne kigge på dem :-) 

Jeg køber sko og støvler mange steder henne...men sidste år købte jeg et par vinterstøvler i Føtex og de holder stadig :-)

Anmeld

22. oktober 2012

MetteS81

Enirt skriver:

Hej

Jeg har arbejdet i deichmann, og der er nogen gange en upser i mellem. Jeg har selv købt mange sko der som jeg har været rigtig glade for og som også har holdt længe.

Det er dog vigtig at man imprægnere dem, da det er syntet læder dine sko er lavet af og de tåler ikke vand særlig godt.

Men det jeg synes du skal gøre, hvis du har mulighed for det er at gå ind i en af deres butiker og lave en reklamtion på skoen. Du behøver ikke engang bonen. Så vil du kunne få en ny af samme sko, pengene igen eller vælge en anden sko.

Skal Deichmann ikke engang bruge bon?? Det skal man ellers alle andre steder...

Anmeld

22. oktober 2012

Enirt

Nej for i alle ders sko er der et nummer som er tilknyttet den enkelte sko i netop det design, så de kigger i skoen og taster den ind i deres kasse og så kan de se ud fra størrelsen at den har de solgt den og den måned.

Ved dog ikke helt hvordan det er med nettet, men de har uden tvivl danmarks bedste bytte service. Så er sikker på at når du kommer og fortæller at du har købt denne sko på nettet og ny er den allerede utæt, så vil de sige at det kan de godt se og spørge om du vil lave en reklamtion.

Anmeld

22. oktober 2012

serinasmor

Anonym skriver:

¨når vi her hjemme køber sko til vores pige køber jeg dem i deichmann for jeg synes at der kan man få nogle flotte par sko tilok billig penge.

men men for lidt under en månede siden købte jeg et par støvlesko til mig selv som jeg købte for 249.-

har det meget med det helst ikke må være dyrre end 400 for et par sko

da jeg ikke får så mange penge om måneden og pengene skal jo slå til det hele..  men allerede nu er skoene i stykker / indetager vand i skoene synes irkelig det er iterende allerede nu det var virkelig ikke længe skoene kunne holde

måske var jeg bare uheldig eller at skoene ikke er vandtæt??

skal jeg købe over deichmannm igen og købe andre par sko/ eller støvler

eller hvor skal jeg købe mine sko. til en for´nuftig pris..

( synes nemlig at hvor vi bor der er der skobutikker men de er for dyre).....

link gerne en hjemmeside  

hvis du ellers har husket at impregnere dem så ville jeg gå ned med skoene til dem og forklare hvordan og hvor ledes...

Jeg har selv fået pengene retur for sko bla fra dreichman fordi jeg havde været uheldig  

Anmeld

22. oktober 2012

Enirt

og desuden har man jo 2 års reklations ret på sko man køber.

I deichmann er de bare så fleksible at man ikke behøver sin kvitering for at kunne reklamere

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

ja det tænker jeg os . jeg kan da ikke komme hend i en af deichmann´s butikker og så

fortælle dem at jeg for ikke så langtidssiden har købt dem her par sko og så de evt vil give mig et par nye / eller pengene tilbage .?

jeg tænker bare sårn at de kan ikke vide hvornår jeg har købt det her par sko.  jeg har ´bare aldrig hørt at man kan komme uden at ha sin bon med iind i butikken ??

Anmeld

22. oktober 2012

Momster89

Enirt skriver:

Hej

Ingen penge retur uden kvitering

Har selv været i Deichmann som tranie

TS: Du går bare ind i butikken med skoen, og så kan du få den byttet eller et tilgode bevis. og som der bliver skrevet er det vigtigt at impægnere skoene, men så holder de tilgengæld også længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.