Efterlysning: Babymads-glas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

Wimmie

AnneBJ skriver:

Du er en skat! Tak 

Du kan bare kontakte mig privat når du ikke gider have dem stående længere, så skal jeg nok komme og afhente dem!

Fjong

I øvrigt vildt så stor Felix er blevet - så mærkeligt at tænke på at det er samme lille fyr som vi havde photoshoot med for over et år siden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

De3Guldklumper

AnneBJ skriver:

Kan du hjælpe mig?

Jeg skal bruge 50-60 glas fra babymad, helst den høje slags fra Semper (og tidligere Beauvais). Jeg afhenter gerne i Kolding/Trekantsområdet + opland, og skal nok selv vaske etiketter af osv. - hvis du bare vil samle til mig bliver jeg glad!

Jeg står ikke og skal bruge dem her og nu, så en samling der kan startes nu og hentes senere har også min interesse...

Tak!  

Ej det var ærgeligt du ikke lige skrev dette indlæg for 14 dage siden - der smed jeg nemlig ca 30 glas ud som bare stod stablet op i skabet..

Håber du får dem du skal bruge..

Anmeld

21. oktober 2012

Bom

Jeg mener at jeg stadig har nogle stående i gemmerne, kigger lige efter dem imorgen, hvis du er interesseret i at køre til Vojens efter dem?? Jeg kan desværre ikke huske hvor mange jeg har..

Anmeld

21. oktober 2012

AnneBJ

tarkoflen skriver:

Uhh det lyder fint som bordkort, må jeg få at vide, hvad du skal gøre ved dem?

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men er bare utrolig nysgerrig

Der skal skrives på dem med farvet lim, puttes fyrfadslys i og så lidt dekoration på glasset som passer med den øvrige bordpynt

Anmeld

21. oktober 2012

AnneBJ

Wimmie skriver:

Fjong

I øvrigt vildt så stor Felix er blevet - så mærkeligt at tænke på at det er samme lille fyr som vi havde photoshoot med for over et år siden 

Det er helt vildt underligt!! Jeg tænkte det samme da du lavede update på Mila den anden dag... Fedt at vi andre ikke bliver ældre! 

Anmeld

21. oktober 2012

AnneBJ

Pylle3 skriver:

Ej det var ærgeligt du ikke lige skrev dette indlæg for 14 dage siden - der smed jeg nemlig ca 30 glas ud som bare stod stablet op i skabet..

Håber du får dem du skal bruge..

Det var en skam! 

Jeg har heldigvis god tid at samle dem i, så jeg er ret sikker på at få det antal jeg skal bruge. (ellers må knægten jo spise noget købefrugtmos, det kan han heldigvis godt lide )

Tak! 

Anmeld

21. oktober 2012

AnneBJ

Bom skriver:

Jeg mener at jeg stadig har nogle stående i gemmerne, kigger lige efter dem imorgen, hvis du er interesseret i at køre til Vojens efter dem?? Jeg kan desværre ikke huske hvor mange jeg har..

Hvis du gider kigge hvor mange du har, må du meget gerne det! Hvis det sådan er et "større" antal, kunne jeg godt tage en tur til Vojens

Anmeld

21. oktober 2012

tarkoflen

AnneBJ skriver:

Der skal skrives på dem med farvet lim, puttes fyrfadslys i og så lidt dekoration på glasset som passer med den øvrige bordpynt

Det lyder fint du må lige poste et billede når du har lavet dem

Anmeld

21. oktober 2012

Wimmie

Det er helt vildt underligt!! Jeg tænkte det samme da du lavede update på Mila den anden dag... Fedt at vi andre ikke bliver ældre! 

Haha! Nemlig 

Du må næsten lige tage Felix med når du henter glassene 

Anmeld

21. oktober 2012

AnneBJ

Wimmie skriver:

Haha! Nemlig 

Du må næsten lige tage Felix med når du henter glassene 

Det skal jeg helt sikkert nok!

Er det Fredericia I er flyttet til? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.