Efterlysning: Babymads-glas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
25 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

AnneBJ

Kan du hjælpe mig?

Jeg skal bruge 50-60 glas fra babymad, helst den høje slags fra Semper (og tidligere Beauvais). Jeg afhenter gerne i Kolding/Trekantsområdet + opland, og skal nok selv vaske etiketter af osv. - hvis du bare vil samle til mig bliver jeg glad!

Jeg står ikke og skal bruge dem her og nu, så en samling der kan startes nu og hentes senere har også min interesse...

Tak!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Kofoed.

Jeg har et par stykker stående, skal nok lade værre med at smide dem ud. Kan du bruge pesto glas også? (hvad skal de bruge til, hvis det ikke er en hemmelighed )

Anmeld

21. oktober 2012

AnneBJ

Kofoed. skriver:

Jeg har et par stykker stående, skal nok lade værre med at smide dem ud. Kan du bruge pesto glas også? (hvad skal de bruge til, hvis det ikke er en hemmelighed )

Tak! Hvordan er pestoglassene i størrelsen, ifht. babymad-glassene?

De skal bruges som bordkort til vores bryllup. 

Anmeld

21. oktober 2012

Wimmie

AnneBJ skriver:

Kan du hjælpe mig?

Jeg skal bruge 50-60 glas fra babymad, helst den høje slags fra Semper (og tidligere Beauvais). Jeg afhenter gerne i Kolding/Trekantsområdet + opland, og skal nok selv vaske etiketter af osv. - hvis du bare vil samle til mig bliver jeg glad!

Jeg står ikke og skal bruge dem her og nu, så en samling der kan startes nu og hentes senere har også min interesse...

Tak!  

Jeg kan også godt samle lidt til dig
Går ud fra at de skal være med låg? 

Anmeld

21. oktober 2012

Kofoed.

AnneBJ skriver:

Tak! Hvordan er pestoglassene i størrelsen, ifht. babymad-glassene?

De skal bruges som bordkort til vores bryllup. 

De er cirka samme størrelse.

Anmeld

21. oktober 2012

AnneBJ

Wimmie skriver:

Jeg kan også godt samle lidt til dig
Går ud fra at de skal være med låg? 

Ih tak! 

Lågene kan undværes, men har du dem tager jeg dem gerne med  

Anmeld

21. oktober 2012

AnneBJ

Kofoed. skriver:

De er cirka samme størrelse.

Fedt, så kan de også sagtens bruges 

Anmeld

21. oktober 2012

Wimmie

AnneBJ skriver:

Ih tak! 

Lågene kan undværes, men har du dem tager jeg dem gerne med  

Ok

Jeg har nemlig allerede nogle nu, men der har jeg smidt lågene ud. Men jeg skriver lige når jeg får samlet lidt flere, og der beholder jeg bare lågene på 

Anmeld

21. oktober 2012

AnneBJ

Wimmie skriver:

Ok

Jeg har nemlig allerede nogle nu, men der har jeg smidt lågene ud. Men jeg skriver lige når jeg får samlet lidt flere, og der beholder jeg bare lågene på 

Du er en skat! Tak 

Du kan bare kontakte mig privat når du ikke gider have dem stående længere, så skal jeg nok komme og afhente dem!

Anmeld

21. oktober 2012

tarkoflen

AnneBJ skriver:

Kan du hjælpe mig?

Tak!  

Uhh det lyder fint som bordkort, må jeg få at vide, hvad du skal gøre ved dem?

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men er bare utrolig nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.