Så blev store dukke-Lise færdig.:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.757 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

MomInTheMaking

Ja, jeg har arbejdet på hende længe, lavet en test dukke og prøvet lidt forskellige tekniker af.

Men.. her er det endelige resultat, hun har fået en buksedragt i retrostof og med hæklede stropper på og silkebånd i håret. Jeg mangler at hækle en varm trøje og nogen små futter til hende, hun skulle jo nødig fryse hen over vinteren. Hun har fået brune øjne og brunt hår som sin ejer.

Min datter er kun 1 år, men dukken faldt i  meget god jord.. og dukken har fletninger netop fordi Penny ikke er så gammel og så er der styr på lokkerne der ikke bliver så nemt filtret.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Maise86

Hvor er den fin VIRKELIG flot!

Anmeld

21. oktober 2012

JulieE

HVor er den bare rigtig fin! Så elskelig  Den minder lidt om Rubens dukkerne 

Anmeld

21. oktober 2012

MomInTheMaking

Maise86 skriver:

Hvor er den fin VIRKELIG flot!

Tak. er faktisk også lidt stolt.

Anmeld

21. oktober 2012

MomInTheMaking

JulieE skriver:

HVor er den bare rigtig fin! Så elskelig  Den minder lidt om Rubens dukkerne 

Mange tak. og ja, jeg er rigtig glad for hendes udtryk, synes hun blev meget mild, hvilket jeg gik efter.

Jeg kender ikke lige de der Ruben-dukker, men hende her skulle være noget waldorf/steiner dukke. Hun ligner i hvert fald dem som både Smilerynker og tusindfryd laver.

Anmeld

21. oktober 2012

Rikke, Liam & Linus

Årh, jeg ville SÅ gerne lære at lave dem. Har du været på kursus eller hvilke kilder har du brugt. Jeg har overvejet at købe bogen Tusindfryd-dukker, kender du den? 

Hun er bare fin  

Anmeld

21. oktober 2012

Nessie

Hvor er den bare fin, kan godt forstå din datter belv glad for den

Anmeld

21. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Rikke&Liam skriver:

Årh, jeg ville SÅ gerne lære at lave dem. Har du været på kursus eller hvilke kilder har du brugt. Jeg har overvejet at købe bogen Tusindfryd-dukker, kender du den? 

Hun er bare fin  

Min veninde har bloggen. HobbyamokBlogspot.Com. Der ka du finde en opskrift på waldorf dukker, hvis du blader lidt rundt derinde. Hun havde lavet en rigtig fin en til thea i storesøstergave. Den er også derinde. Vh stine

Anmeld

21. oktober 2012

Rikke, Liam & Linus

StineW79 skriver:

Min veninde har bloggen. HobbyamokBlogspot.Com. Der ka du finde en opskrift på waldorf dukker, hvis du blader lidt rundt derinde. Hun havde lavet en rigtig fin en til thea i storesøstergave. Den er også derinde. Vh stine

Ok, jeg kigger 

Anmeld

21. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hold nu op hun et blevet fin. Var faktisk lige inde og kigge på din blog i går. Den er så god! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.