Er det ikke billigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

Lone Jakobsen

Tauf skriver:

Ja det er skønt:-):-) Jeg fandt også en lækker lego jakke. Den koste så bare 800 kr. Sindssygt hvis du spørg mig:-)

ja det er bare helt vildt. men koster reima tec ikke også der omkring?

hvis jeg falder for et dyrt mærke i tøj, køber jeg det ofte brugt. så får man stadig den lækre kvalitet men bare væsentligt billigere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

MyLove E

Fenja09 skriver:

http://hoppeloppe.dk/images/2012aw/Ej%20sikke%20lej/turkis-navy-l%C3%B8ve-overalls-fra-ej-sikke-lej-p.jp

Jeg synes ikke 300 kr for smækbukser er MEGET dyrt, slet ikke hvis der er to knapper øverst, så de kan justeres i længde. Dem jeg har til min datter fra Ej Sikke Lej kan hun bruge længe. Bliver nærig, hvis det er 300 kr for en body eller nattøj, så synes jeg det er dyrt Ellers så kan man købe dem brugt/næsten som ny på f.eks Trendsales

Det er nok heller ikke så slemt. Tro også han får dem, men han har bare rigtig mange bukser:-):-)

Anmeld

21. oktober 2012

MyLove E

Lone Jakobsen skriver:

ja det er bare helt vildt. men koster reima tec ikke også der omkring?

hvis jeg falder for et dyrt mærke i tøj, køber jeg det ofte brugt. så får man stadig den lækre kvalitet men bare væsentligt billigere

Jo det tror jeg men jeg har jo også købt min reima techno brugt og meget billig.. TAK :-)

Anmeld

22. oktober 2012

Fenja09

Tauf skriver:

Det er nok heller ikke så slemt. Tro også han får dem, men han har bare rigtig mange bukser:-):-)

De er rigtig fine har også set dem til min datter, selvfølgelig bare i "pigefarver"  Kan faktisk godt lide Ej Sikke Lej, synes ikke det bliver så slidt som f.eks Småfolk - det kan man kun vaske 4 gange, så ser det ud som om man har mishandlet det hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.