Er det ikke billigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

MyLove E

Hej Tøser..

Vi købte i dag en vinter jakke til fisen. Jeg går ikke rigtig op i mærkevare tøj. Men vi fandt en fin jakke til 199.95. Jeg tænkte den er fin , den snupper vi. :-)

Da vi kom hjem så vi så at det var mærket tiny Minimo. Plejer det ikke være dyrt

Har vi gjort et godt kup, tror ikke den var på tilbud. Jeg syntes bare det var en fin pris for en jakke..

Hvad siger i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

FruStolpe

Jeg ved ikke om det er et dyrt mærke, men 200 for en fin jakke er bestemt ikke mange penge

Anmeld

21. oktober 2012

MyLove E

FruStolpe skriver:

NNeJeg ved ikke om det er et dyrt mærke, men 200 for en fin jakke er bestemt ikke mange penge

Nej det var også det vi tænkte:-):-)

Anmeld

21. oktober 2012

Fenja09

Tauf skriver:

Hej Tøser..

Vi købte i dag en vinter jakke til fisen. Jeg går ikke rigtig op i mærkevare tøj. Men vi fandt en fin jakke til 199.95. Jeg tænkte den er fin , den snupper vi. :-)

Da vi kom hjem så vi så at det var mærket tiny Minimo. Plejer det ikke være dyrt

Har vi gjort et godt kup, tror ikke den var på tilbud. Jeg syntes bare det var en fin pris for en jakke..

Hvad siger i???

Vil ikke sige det er et dyrt mærke, det er vel et "mellem-mærke", dvs noget de fleste har råd til. Tror de fleste jakker ligger mellem 200 - 500 kr. De laver meget sødt tøj

/Fenja

Anmeld

21. oktober 2012

MyLove E

Fenja09 skriver:

Vil ikke sige det er et dyrt mærke, det er vel et "mellem-mærke", dvs noget de fleste har råd til. Tror de fleste jakker ligger mellem 200 - 500 kr. De laver meget sødt tøj

/Fenja

Okay Tak:-):-) Så lidt ligesom MeToo ?

Anmeld

21. oktober 2012

Fenja09

Tauf skriver:

Okay Tak:-):-) Så lidt ligesom MeToo ?

Ja, det er nok noget i den stil. Det er dyrere end H&M og Name It, men ikke dyrt, dyrt - selvfølgelig afhængig af hvad man synes er dyrt

Anmeld

21. oktober 2012

MyLove E

Fenja09 skriver:

Ja, det er nok noget i den stil. Det er dyrere end H&M og Name It, men ikke dyrt, dyrt - selvfølgelig afhængig af hvad man synes er dyrt

Det ligger i den prisklasse jeg kan være med i:-):-)

Men jeg er faldet for de SKØNNESTE ej sikke lej bukser. Men så er det jeg bliver næring 300kr for et par smækbukser. Giver knap nok det for bukser til mig selv:-)

Anmeld

21. oktober 2012

Fenja09

Det ligger i den prisklasse jeg kan være med i:-):-)

Men jeg er faldet for de SKØNNESTE ej sikke lej bukser. Men så er det jeg bliver næring 300kr for et par smækbukser. Giver knap nok det for bukser til mig selv:-)

Jeg synes ikke 300 kr for smækbukser er MEGET dyrt, slet ikke hvis der er to knapper øverst, så de kan justeres i længde. Dem jeg har til min datter fra Ej Sikke Lej kan hun bruge længe. Bliver nærig, hvis det er 300 kr for en body eller nattøj, så synes jeg det er dyrt Ellers så kan man købe dem brugt/næsten som ny på f.eks Trendsales

Anmeld

21. oktober 2012

Lone Jakobsen

jeg synes det lyder som et godt kup

jeg fandt selv en jakke til Rasmus for nylig. det var en name it jakke, til 229 inkl. forsendelse. elsker når man føler at man har gjort en god handel.

Anmeld

21. oktober 2012

MyLove E

Lone Jakobsen skriver:

Jjeg synes det lyder som et godt kup

jeg fandt selv en jakke til Rasmus for nylig. det var en name it jakke, til 229 inkl. forsendelse. elsker når man føler at man har gjort en god handel.

Ja det er skønt:-):-) Jeg fandt også en lækker lego jakke. Den koste så bare 800 kr. Sindssygt hvis du spørg mig:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.