Nu er jeg nødsaget til at spørge nogle udefra til råds for jeg er virkelig på barbund..
sagen er den at jeg har angst for 1 simpel ting her i livet.. 1 ting og det er frøer.. Som i ALLE slags frøer.. uanset str.. og her hvor jeg bor er der en hel del tudser i alle str...
Idag var der så kommet en tudse ind i min entre, ikke særlig stor men den var der og jeg kunne bare mærke at angsten begyndte at tage fat.. jeg ringede til min mor for at spørge hvordan jeg kunne gøre for at få den ud for jeg kunne mærke jeg var ved at lukke helt ned og gå ind i angsten og det ønskede jeg ikke for mit barn sad uden for i barnevognen og vi var på vej på tur.. hun svare så i den der rigtig nedladende, opgivende og arrogante kællinge tone " Ja så må du jo bare tage dig sammen og sætte den ud" ...
1. hvis det var så bare lige til så gjorde jeg det jo nok.. Det at jeg ikke besvimer længere er i sig selv en stor ting.
2. den der forfærdelige tone hjælper jo intet når man ringer og siger man er ved at komme ud hvor man ikke kan holde fast i fornuften mere..
Hvordan ville I håndtere sådan en situation? min mor er meget typen der mener folk der har et problem bare kan tage sig sammen og sådan snakker hun også til folk og helt ærligt jeg gider ikke finde mig i at hun taler sådan til mig for hun gør det også foran mit barn 
jeg er rasende sur og frustreret over at hun snakker sådan til mig men aner ikke hvad jeg skal gøre for jeg har sagt det før og jeg sagde også til hende " jeg gider ikke den tone du anligger for du taler til mig som var jeg en ligegyldig idiot der intet kunne" hvortil hun sagde " Du ringer 30 gange om ugen er angst" oooohm nej.. sidste gang der var en tudse inden for rækkevide var den 18 juli , det er sådan set 3 mdr sidden og der var hun her og fjernede den jo selv uden jeg behøvede at bede om det...
men helt ærligt hvad gør man ved sådan en mor??

Anmeld