TaAsJu skriver:
Ja som overskriften lyder så hatten af for jer der har fået det.. Sidder og ser redningskvinder på TV3 og der er en pige igang med og føde.. Og hun kæmper virkelig.. De ligger en sugekop på barnet og prøver den vej og få barnet ud.. Det lykkedes ikke og hun skal have akut kejsersnit.. Og Gud hjælpe mig om man ikke ser fødsels lægen skubber barnet tilbage igen... AV AV AV... Det gør ondt og føde.. Men for pokker tør slet ikke tænke på hvor ondt det gør få barnet skubbet tilbage... Så hatten af for jer der har vært udsat for det...
det var bare det jeg ville
TAK! 
Hvor er du bare sød! 

Jeg var selv udsat for noget lignende. En fødsel der startede så godt, men som også endte med at jeg ikke kunne presse hende ud, fordi hun lå skævt. Der blev også forsøgt med kop - uden held.
Og til sidst blev det til AKS.. for hun var påvirket og skulle ud NU.
Det var en rigtig grim oplevelse - og jeg har haft det rigtig træls med den måde det endte (min datter var også rigtig skidt da hun kom ud).
Jeg følte mig svag over at jeg ikke klarede den sidste del selv. Og på trods af både læge og JM slog meget hårdt fast at Freja IKKE var kommet ud den vej, så sidder der nok stadig en lille snert af det.
Så derfor er det bare super dejligt med sådan et indlæg!
Det er også dejigt med et klap på skulderen selvom man ikke har født vaginalt - det er sjældent man hører det... så endnu engang TAK!
Anmeld