Hatten af for jer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.674 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

TaAsJu

Ja som overskriften lyder så hatten af for jer der har fået det.. Sidder og ser redningskvinder på TV3 og der er en pige igang med og føde.. Og hun kæmper virkelig.. De ligger en sugekop på barnet og prøver den vej og få barnet ud.. Det lykkedes ikke og hun skal have akut kejsersnit.. Og Gud hjælpe mig om man ikke ser fødsels lægen skubber barnet tilbage igen... AV AV AV... Det gør ondt og føde.. Men for pokker tør slet ikke tænke på hvor ondt det gør få barnet skubbet tilbage... Så hatten af for jer der har vært udsat for det... det var bare det jeg ville

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

dianaogtino

jeg må også inderømme at jeg sad og vred mig lidt . puha !!!

nogen gange når min søn er sådan lidt små irreterende så siger jeg for ''sjov''; ''skal du tilbage hvor du kom fra''?.... det gør jeg så ikk mere efter det afsnit. for dælen det må gøre NAS

Anmeld

21. oktober 2012

TaAsJu

dianaogtino skriver:

jeg må også inderømme at jeg sad og vred mig lidt . puha !!!

nogen gange når min søn er sådan lidt små irreterende så siger jeg for ''sjov''; ''skal du tilbage hvor du kom fra''?.... det gør jeg så ikk mere efter det afsnit. for dælen det må gøre NAS

Nemlig stakkels kvinde og alle de andre der har prøvet det... Endte med og tude da de kørte afsted med hende.. Kunne ikke lige styre min homoner...blev bare så ked af det på hendes vejne!!

Anmeld

21. oktober 2012

Hvem?

TaAsJu skriver:

Ja som overskriften lyder så hatten af for jer der har fået det.. Sidder og ser redningskvinder på TV3 og der er en pige igang med og føde.. Og hun kæmper virkelig.. De ligger en sugekop på barnet og prøver den vej og få barnet ud.. Det lykkedes ikke og hun skal have akut kejsersnit.. Og Gud hjælpe mig om man ikke ser fødsels lægen skubber barnet tilbage igen... AV AV AV... Det gør ondt og føde.. Men for pokker tør slet ikke tænke på hvor ondt det gør få barnet skubbet tilbage... Så hatten af for jer der har vært udsat for det... det var bare det jeg ville

Det gør ROCKER ONDT - det gjorde de med min den første da jeg havde lang 23 timer efter vandet var gået også endte det i et meget akut kejsersnit.

2. gang sprang det 1. kejsersnit også fik jeg jo automatisk en meget akut kejsersnit igen

Anmeld

21. oktober 2012

TaAsJu

Hvem? skriver:

Det gør ROCKER ONDT - det gjorde de med min den første da jeg havde lang 23 timer efter vandet var gået også endte det i et meget akut kejsersnit.

2. gang sprang det 1. kejsersnit også fik jeg jo automatisk en meget akut kejsersnit igen

Armen tør slet ikke tænke på hvor ondt det gør.. Havde selv en meget lang fødsels med den første og havde fået sidste advarsel ellers ville jeg ryge akut afsted.. Jeg fik dog samlet de sidste krafter og fik født.. Men for pokker hatten af for dig.. Av av av..

Anmeld

21. oktober 2012

Hvem?

TaAsJu skriver:

Armen tør slet ikke tænke på hvor ondt det gør.. Havde selv en meget lang fødsels med den første og havde fået sidste advarsel ellers ville jeg ryge akut afsted.. Jeg fik dog samlet de sidste krafter og fik født.. Men for pokker hatten af for dig.. Av av av..

Efter 20 timer bad jeg om blokaden (havde ellers forestillet mig en fødsel uden smertestillende), men jeg ku bare ikke mere - hende (klaphatten) til narkoselægen ramte forkert i ryggen med kanylen og jeg faldt sammen, og husker ikke mere - vågnede først 8 timer efter min søn var født

Anmeld

21. oktober 2012

TaAsJu

Hvem? skriver:

Efter 20 timer bad jeg om blokaden (havde ellers forestillet mig en fødsel uden smertestillende), men jeg ku bare ikke mere - hende (klaphatten) til narkoselægen ramte forkert i ryggen med kanylen og jeg faldt sammen, og husker ikke mere - vågnede først 8 timer efter min søn var født

for pokker da

Anmeld

21. oktober 2012

Clisolka

TaAsJu skriver:

Jeg så det i baggrunden og turde ikke kigge med - for jeg kan godt huske hvor ondt det gør!! 

Jeg havde ligget med veer i 15 timer efter de tog vandet, da de besluttede at tage Isabella ved et akut kejsersnit. De skubbede noget opad - og det kunne i hvert fald mærkes

Anmeld

21. oktober 2012

Deaktiveret profil

TaAsJu skriver:

Har ikke set det program, men ja det gør skide nas! Fik for 21 dage siden akut kejsersnit i fuld narkose hvor de også skubbede baby ind igen inden, og ja av! Det gør ondt! Men det gør sku også ondt efter et kejsersnit! - men trods smerter, så ville jeg gøre det 1000 gange igen, for man får det dejligte ud af det! 

Anmeld

21. oktober 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

og jeg har så haft et kejsersnit, også akut efter 15 timer med veer, og det gjorde overhovet ikke ondt. Grunden til kejsersnittet var manglendede veer til sidst, han var så godt som ude, men kunne ikke presses det sidste stykke.

Jeg havde en fin oplevelse og vil bare lige gøre opmærksom på at det også kan være en god oplevelse selv om det er akut.

Fødte nr. 2 på "normal" vis, så har prøvet begge dele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.