Så er det i aften jeg stikker mig selv for første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

AJbaby

Hejsa 

Her til aften var det 2 gang jeg skulle stikke mig. Idag gik det noget nemmere. 

Jeg har spist Pergotime hormoner fra 3-7 dag i min cyklus, og startede så med stikkeriet igår. Det jeg stikker med, hedder Puregon. 

Så skal jeg stikke mig igen halvandet døgn inden inseminering med Ovritrelle ( ikke sikkert det er stavet rigtigt)

Jeg har lidt bivirkninger ved pillerne, mere hovedpine og svede ture. 

Jeg ved ikke om jeg har bivirkninger ved sprøjten, men her til aften fik jeg det dårligt en halv times tid. Ved ikke om det var pga. den. 

Hvad med dig ?

Jamen jeg har også fået pergotime, men de har overhovedet ikke haft nogen effekt, så derfor får jeg nu Puregon..

Har først fået 1 stik i dag for 3 timer siden, så intet at mærke endnu men er godt nok spændt på hvad scanning viser fredag..

Hvor er du i behandling henne og hvor længe har i været i gang? 

Krydser fingre for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

metski83

AJbaby skriver:

Jamen jeg har også fået pergotime, men de har overhovedet ikke haft nogen effekt, så derfor får jeg nu Puregon..

Har først fået 1 stik i dag for 3 timer siden, så intet at mærke endnu men er godt nok spændt på hvad scanning viser fredag..

Hvor er du i behandling henne og hvor længe har i været i gang? 

Krydser fingre for dig!

Tak i lige måde. Der sendes også krydsede fingre her fra. 

Vi har prøvet at få barn i 1 år og 9 måneder. De sidste 7 måneder har jeg "bare" spist Pergotime, men ingen graviditet. 

Og nu er vi så gået igang med første insimenerings forsøg. 

Ingen af os fejler noget, og blev først og fremmest undersøgt pga. store smerter i underlivet. De fandt aldrig ud af hvorfor. Så vi kom faktisk hurtigt i behandling. Vi havde kun prøvet et år. 

Hvad med dig/jer ?

Anmeld

22. oktober 2012

metski83

metski83 skriver:

Vi har prøvet at få barn i 1 år og 9 måneder. De sidste 7 måneder har jeg "bare" spist Pergotime, men ingen graviditet. 

Ingen af os fejler noget, og blev først og fremmest undersøgt pga. store smerter i underlivet. De fandt aldrig ud af hvorfor. Så vi kom faktisk hurtigt i behandling. Vi havde kun prøvet et år. 

Hvad med dig/jer ?

Glemte noget.

Vi er det de kalder uforklarlige ufrivillige barnløse. 

Jeg er i behandling på Herning sygehus på Gyn. Afd. 

Anmeld

22. oktober 2012

AJbaby

metski83 skriver:

Hvad med dig/jer ?

Vi har prøvet siden dec sidste år, men jeg har kun haft min mens 2 gange på de 10 mdr, og efter flere undersøgelser kan de stadig ikke sige hvorfor - har ikke PCO.. Tror selv det skyldes for højt insulin.. Derfor har jeg også ændret kosten..

Vi er i først lige kommet i gang med hormoner og håber det kan hjælpe til at der sker noget, ellers skal vi insimineres efter jul - mes mindre vi kan blive henvist til det private  

Vi er tilknyttet Randers sygehus. 

Anmeld

24. oktober 2012

sweet

metski83 skriver:

Det var svært at tage sig sammen til det syntes jeg.

Det at skulle stikke nålen i sig selv var grænseoverskridende. Men da jeg først fik det gjort, syntes jeg ikke det var svært.

Nu skal det bare virke. 

Hvordan står det til hos dig ?

ja sådan havde jeg det også

jamen der var ikke bonus i denne omgang, og den cyste jeg havde er heldigvis ved at gå i sig selv.

vi spriger over hormonerne i denne mdr da jeg lige trænger til ro i kroppen så vil gerne lige have samlet noget energi inden vi prøver igen.

Anmeld

26. oktober 2012

metski83

sweet skriver:

ja sådan havde jeg det også

jamen der var ikke bonus i denne omgang, og den cyste jeg havde er heldigvis ved at gå i sig selv.

vi spriger over hormonerne i denne mdr da jeg lige trænger til ro i kroppen så vil gerne lige have samlet noget energi inden vi prøver igen.

Det er jeg ked af at høre.

Ja de hormoner er ikke altid rare for kroppen. Jeg kunne også godt tænke mig noget ro og pause fra dem, men det er ikke nemt.

Jeg blev scannet i tirsdags og der fandt de en tingest på min ene æggestok. Måske et endometriom. Så det er bare rigtig træls 

Anmeld

11. november 2012

sweet

metski83 skriver:

Det er jeg ked af at høre.

Ja de hormoner er ikke altid rare for kroppen. Jeg kunne også godt tænke mig noget ro og pause fra dem, men det er ikke nemt.

Jeg blev scannet i tirsdags og der fandt de en tingest på min ene æggestok. Måske et endometriom. Så det er bare rigtig træls 

hvad er det for noget??

Anmeld

11. november 2012

metski83

sweet skriver:

hvad er det for noget??

Ja ved det ikke helt, men de regner med at det er et endemetriom, og er jeg ikke gravid, skal jeg opereres og have den fjernet.

Og så lider jeg måske af endemetriose

Anmeld

11. november 2012

sweet

metski83 skriver:

Ja ved det ikke helt, men de regner med at det er et endemetriom, og er jeg ikke gravid, skal jeg opereres og have den fjernet.

Og så lider jeg måske af endemetriose

min cyste var heldigvis blevet mindre da jeg blev scannet..

håber ikke du skal opereres

Anmeld

11. november 2012

metski83

sweet skriver:

min cyste var heldigvis blevet mindre da jeg blev scannet..

håber ikke du skal opereres

Det håber jeg også at min er.

Han har fundet en før, som forsvandt igen.

Denne her er er 5,8 cm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.