Så er det i aften jeg stikker mig selv for første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

Viventerjer

metski83 skriver:

Tusinde tak skal du have.  

Nu er det heldigvis overstået, nu skal det bare virke 

Sikker på det kommer til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

metski83

Viventerdig skriver:

Sikker på det kommer til

Tak skal du have. Det er sødt af dig. Håber du får ret 

Anmeld

21. oktober 2012

Nessie

metski83 skriver:

Nu har jeg gjort det, pu ha det var svært at stå der med nålen, og skulle stikke den i sig selv. 

Det værste var, at jeg jo ikke vidste hvordan det mærkede. Men til sidst fik jeg det gjort, og så var det slet ikke så slemt. 

Nej, det er tankerne om det der er de værste

Så er du bedre rustet til du skal gøre det igen i morgen

Anmeld

21. oktober 2012

metski83

Nessie skriver:

Nej, det er tankerne om det der er de værste

Så er du bedre rustet til du skal gøre det igen i morgen

Ja nu ved jeg i det mindste hvordan det føles. 

Så er det nemmere at gå til i morgen 

Anmeld

21. oktober 2012

tarkoflen

metski83 skriver:

Nu har jeg gjort det, pu ha det var svært at stå der med nålen, og skulle stikke den i sig selv. 

Det værste var, at jeg jo ikke vidste hvordan det mærkede. Men til sidst fik jeg det gjort, og så var det slet ikke så slemt. 

Ja det er noget af en overvindelse, men sejt gjort! Nu er det ikke så slemt næste gang

Jeg gad også godt have fået lov til at stikke mig selv oppe på Skejby i stedet for at skulle stikke i sådan en bold... Men man må jo bare mande sig op og få det gjort, og nu er det værste ovre for dig! Det bliver nemmere og nemmere!

Anmeld

21. oktober 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Ja det er noget af en overvindelse, men sejt gjort! Nu er det ikke så slemt næste gang

Jeg gad også godt have fået lov til at stikke mig selv oppe på Skejby i stedet for at skulle stikke i sådan en bold... Men man må jo bare mande sig op og få det gjort, og nu er det værste ovre for dig! Det bliver nemmere og nemmere!

Nej så er det ikke så slemt i morgen, heldigvis. 

Jeg forstår heller ikke at man ikke prøver det på sig selv på sygehuset, så var man ligesom mere forberedt på det. 

Anmeld

21. oktober 2012

tarkoflen

metski83 skriver:

Nej så er det ikke så slemt i morgen, heldigvis. 

Jeg forstår heller ikke at man ikke prøver det på sig selv på sygehuset, så var man ligesom mere forberedt på det. 

Lige præcis, det er altså meget grænseoverskridende at skulle stikke en nål i sig selv, når man ikke lige er vant til sådan noget

Gjorde du det selv, eller måtte du have kæresten til hjælp? Min kæreste var ved at dejse om, da han så nålen, så der var ingen vej udenom

Anmeld

21. oktober 2012

metski83

Lige præcis, det er altså meget grænseoverskridende at skulle stikke en nål i sig selv, når man ikke lige er vant til sådan noget

Gjorde du det selv, eller måtte du have kæresten til hjælp? Min kæreste var ved at dejse om, da han så nålen, så der var ingen vej udenom

Ja det er det nemlig.

Jeg gjorde det selv. Min kæreste var ellers ved at tro, at jeg ikke kunne gøre det, for jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til det. Mest fordi jeg ikke anede hvordan det føltes. 

Så tog jeg en alm. nål og stak mig let på maven, ikke ind, men bare på huden for at have en ide om hvor følsom maveskindet var. Og så vidste jeg at den anden nål var tyndere. Så derefter gjorde jeg det med det samme.

Men min kæreste havde lovet at gøre det, hvis jeg ikke kunne. Han var heldigvis sød, og var lige ved min side hele tiden. 

Anmeld

21. oktober 2012

tarkoflen

metski83 skriver:

Ja det er det nemlig.

Jeg gjorde det selv. Min kæreste var ellers ved at tro, at jeg ikke kunne gøre det, for jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til det. Mest fordi jeg ikke anede hvordan det føltes. 

Så tog jeg en alm. nål og stak mig let på maven, ikke ind, men bare på huden for at have en ide om hvor følsom maveskindet var. Og så vidste jeg at den anden nål var tyndere. Så derefter gjorde jeg det med det samme.

Men min kæreste havde lovet at gøre det, hvis jeg ikke kunne. Han var heldigvis sød, og var lige ved min side hele tiden. 

Du er bare så sej! Godt gået!

Min kæreste sad også ved siden af mig, men han kunne bare ikke se på det men jeg blev nusset på ryggen og han ville gøre hvad han kunne for, at det ikke var slemt

Anmeld

21. oktober 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Du er bare så sej! Godt gået!

Min kæreste sad også ved siden af mig, men han kunne bare ikke se på det men jeg blev nusset på ryggen og han ville gøre hvad han kunne for, at det ikke var slemt

Haha tak 

Det betyder meget med deres støtte. 

Nogen gange kan jeg også syntes det er vildt uretfærdigt, at vi skal fylde vores krop med alt det, de kan ikke mærke hvordan det er. 

Jeg ved godt, at sådan er det bare og at de selvfølgelig ikke kan gøre for det. Men det er os der skal gå igennem alt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.