Anonym skriver:
Tak!
Har du haft oplevelsen af nærmest at være enebarn?
Ja lidt og så aligevel ikke, jeg kan fx ikke huske at de boede hjemme på samme tid som mig, kun meget få øjeblikke. Jeg har også været møg forkælet, mere end godt er, måske også fordi jeg er den eneste pige. Men jeg vil sige det sådan, at jeg har aldrig følt mig udenfor. Jeg har været tættest på min yngste bror, men det har vent sig og nu føler jeg mig tættest på min ældste, nok fordi jeg har passet hans børn meget. Jeg synes du skal få dig en mere, jeg tror ikke man skal tænke så meget over det, hvis man kan overskue det, så skal man da også gøre det, man skal ikke altid høre efter hvad ens veninder siger, jeg havde fx en veninde som sagde at hvis man fik en dreng først så ville det være syndt at få en pige kort tid efter, for så ville drenge få mindreværds komplekser hvis pigen begyndte at kunne mere end drengen, mage til en gang fis har jeg aldrig hørt, det er altså ikke synd for nogen at blive født, og hvis mor og far er glade og har overskud, så er det kun dejligt at blive en større familie. Hvis det stod til mig ville jeg have 5 børn
Anmeld