Problem med katten hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

Kief31

Jeg tænker hvilken race er han? Maine coonkatte kan ikke fordrage lukkede døre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

mpr

Wampires skriver:

tænker på om I har et kradsetræ til ham? måske han bare har kløer der vokser hurtigt?... Vores ene hankat da jeg var barn havde behov for der ALTID var noget han kunne bruge sine kløer på ellers begyndte det også at gå udover møbler og døre osv... dyrlægen sagde det var fordi kløerne voksede hurtigt...

Vi har flere til ham både et gulv til loft og en tønde med legetøj inden i også. Og han har været kastareret siden jeg fik ham Han har masser af muligheder for ikke at kede sig og han går heller ikke i møblerne det er kun dørene og vinduerne

Anmeld

21. oktober 2012

mpr

Kief31 skriver:

Jeg tænker hvilken race er han? Maine coonkatte kan ikke fordrage lukkede døre..

Han er en hellig birma kan det have noget med racen at gøre?

Anmeld

21. oktober 2012

mpr

DKTiha skriver:

Er han kasteratet ?? For kan godt være at alderen og nu passer overens med at han vil prøve noget mere spændende. Køb et godt kradsetræ til ham, smør med balterian dråber - eller find katteurt .. også ja lad vær og luft ham for har de prøvet at være ude en gang så vil de hellere end gerne igen

Han er kastareret og har 2 kradseting han kan klatre i. Øv bøv synes det var så hyggeligt og gå ture med ham og det har dyrelægen også foreslået os nu når han var inde kat at vi skulle sidst vi var afsted med ham :/

Anmeld

21. oktober 2012

mpr

StineW79 skriver:

Jeg har også en tosset lille dør/ skabslåge kredser, der både har en legekamarat, kredsebredte i massevis og som er kastreret. Han er nu snart 10 år og har altid gjort det, så ka desvære ik gi dig nogle gode råd, andet end at jage ham væk når han gør det. Vores kat er så, også så dygtig, at han ka åbne døre.. Han hoppe op og hænger sig på håndtaget med forpoternene, mens han sparker fra med bagpoterne. Det betyder at vi ind i mellem, har en kat der står og kredser på døren, for bagefter hopper op på håndtaget. Det ka godt være lidt træls!! Vh stine

Ej håbede lige på nogle gode nyheder :p men det er da rart at høre at der er nogen katte der bare gør det... Vores kradser på døren indtil den går op han har ikke læret at hoppe op efter håndtaget dog... Men det er fustrerende når han bare ikke MÅ komme ind på kærestens datters værelse

Anmeld

21. oktober 2012

baby012

kan se at det er en brima, de trives ikke i lejligheder, man skal helst hawiren indhegning til dem da de er meget nysgerrige.. Går du tur med ham, og kan han ikke komme ud når det passer ham, så kan dette være grunden.. 

Deduden kræver de et stort territorie, så de har det bedst i hus med have.. Tænker også om han er alene kat? For det er en meget social race, ligesom Maine Coon.. 

Lyder desværre som stress.. 

er han kastrant? Eller fertil? Og er han over tre år ?

er han under to, så er det nok hormonerne kombineret med muligvis lille lejlighed? Plus måske at han føler sig alene ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.