Har brug for gode råd til hvordan man får ens kat til at holde op med at kradse på alle døre og vinduer...
Han gør det over alt, dørene ind til værelserne, ud til altanen og ud til gangen plus på soveværelses vinduet. Og vi skal have fundet en måde at stoppe ham på for han afbryder min søvn flere gange om natten HVER nat. Og ikke nok med det så sætter han jo også klør på glasset når han kradser på vinduerne
. Det er et problem der bare har taget til med tiden og ved virkelig ikke mine levende råd hvad vi skal gøre.. Vi har så vidt muligt alle døre åbne så vi slipper for at han kradser på dem, men kærestens piges værelse kan vi ikke have åbent for han må ikke være der når hun er der, og så kan han finde på at prøve at spise bamser og små ting derinde, så den dør skal han bare lære ikke at kradse på...Men det er ved at blive et rigtig træls problem og gør hvad jeg kan for at aktivere ham og har ham ude og gå i snor engang imellem så han kan få snuset rundt.
Hjælp har virkelig brug for det 
At sprøjte med vand har ikke hjulpet for kan ikke nå ud til ham før han er stoppet og løbet væk... men så snart jeg har lagt mig igen eller sidder stille inde i stuen så er han igang igen ._.
Anmeld