Anonym skriver:
Har faktisk fået en henvisning . Men har ikke gjordt brugt af den. Havde nogle arbejdmæssige ting der skulle på plads. Har i den formindelse gået hos psy som er fantastisk. Er nok bange for at jeg ikke ville få samme glæde af en ny
har efterspurgt psykolog igennem kommunen i forbindelse men sygemelding, det er der intet der hedder fik jeg afvide.
Ej det er ski da godt nok trælst. Pu ha hader også den usikkerhed, den er bare ikke god, når man i forvejen kan tvivle på sig selv.
sikken da en tumpe af en sagsbehandler. Så efter fredag hva så ??
han må da komme med en plan eller hvordan ?
sådan havde jeg det også, jeg havde en inden jeg blev 18 og hun var jo fantastisk....
men jeg skal love for hende jeg har hun jamen hun er lige så fantastisk og tænker meget på mig og hun skrev inda til min vejleder... fordi hun syntes ikke hans opførelse var okay... heldvis har jeg de email de skrev sammen for han lyver over for hende enda der i
jamen på fredag jaa ved ingen ting.... har prøvet at få fat i ham hele sidste uge men han har nok ferie....
og til alle vores møder siger han bare hvad vil du nu???
jeg har givet forslag på praktikpladser her i hjørring men ingen har plads til mig syntes det er mærkeligt ingen har plads i over ½år nu... og han har kun forslået 1 sted som jeg ikke ønsker... og jeg skriver anøsgninger osv men ja ingen held og han har så travlt med jeg skal væk fra der jeg er men har han forlænget det så længe han kan slet ikke se det er godt for mig og har fortalt ham at jeg ikke ville få det godt med mig selv eller psykisk bare fordi jeg fik min operation den har gjord jeg endelig kan arbejde 37 timer JUBIII
men det kan han heller ikke se han har det sådan jamen nu har jeg tabt mig og nu er jeg bare tip top og kan alt
ville ønske han ville forstå hvor hårdt det er og har prøvet alt...
men denne gang engang for alle når jeg skal til samtale med ham hvis vi ikke kan arbejde sammen må han hjælpe mig med at få en ny for gider ikke det her mere... det gør mig blodt mere usikker og nervøs
og min plan også med psykolog er jeg er ikke god til nye steder mange mennesker osv...