Så blev det min tur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

Victoria2013

Tess2009 skriver:

Stort tillykke... 

Kan se vi er i samme båd.. Har også lige testet positiv... 

Håber lægen giver os en god nyhed... 

Tillykke til dig også, ser ud til vi har termin næsten samme tid - og ja, lad os håbe rigtig meget på en god nyhed fra lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Kia82 skriver:

Hej

Så kom jeg også på en debat - det var nærmest kun et spørgsmål om tid. Kæresten og jeg har 'arbejdet på sagen' siden maj måned, og nu er min mens altså udeblevet og en test har vist at jeg er gravid. Jeg har ikke været ved lægen endnu dog... men nu er jeg altså hér, kæresten vil helst holde det hele hemmeligt lidt endnu (han skal nok lige vænne sig lidt mere til tanken)... men det er altså lidt svært. Så nu har jeg da ét sted jeg kan komme af med tankerne omkring det her lille individ som vi bliver forældre til nok i slut juni næste år

iih, hvor spændende.. Stort tillykke

Anmeld

20. oktober 2012

Deaktiveret profil

Kia82 skriver:

Det virker i hvert fald som en god side og med rigtig meget god info - har jo læst og læst på alt der har at gøre med gravidtet her i sidste uge...

Jeg er efterhånden ret sikker på at den test viste rigtigt - for jeg har været noget træt og haft små svimmelhedsanfald den sidste uges tid, og derudover er mit månedlige stadig ikke kommet. Og mine bryster er vokset og en smule ømme i det.

Min læge havde ferie i sidste uge, så jeg ringer på mandag og får en tid så vi kan få det bekræftet hos hende også

Okay glæder mig til at få en Update når du har snakket med lægen.. ;-) 

jeg brugte også meget denne side i min graviditet, og søgte en masse svar og nu elsker jeg bare siden! 

Anmeld

21. oktober 2012

MissMona

Kia82 skriver:

Hej

Så kom jeg også på en debat - det var nærmest kun et spørgsmål om tid. Kæresten og jeg har 'arbejdet på sagen' siden maj måned, og nu er min mens altså udeblevet og en test har vist at jeg er gravid. Jeg har ikke været ved lægen endnu dog... men nu er jeg altså hér, kæresten vil helst holde det hele hemmeligt lidt endnu (han skal nok lige vænne sig lidt mere til tanken)... men det er altså lidt svært. Så nu har jeg da ét sted jeg kan komme af med tankerne omkring det her lille individ som vi bliver forældre til nok i slut juni næste år

Stort Tillykke og velkommen til Jeg testede positivt i sidste uge og har termin d. 19 hvis alt går vel

Jeg venter dog lige med at hoppe i junigruppen til jeg føler mig mere sikker på det hele holder stik! Men måske vi snakkes ved hen ad vejen

Men lad os krydse fingre for os alle og glæde os til Juni!

Knus og Tillykke igen,

MissMona

Anmeld

21. oktober 2012

Victoria2013

Hvor er I da søde herinde

Nu må det godt snart blive mandag så lægen er hjemme fra ferie og jeg kan få en tid til at få bekræftet at der er en lille én i mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.