Så blev det min tur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

Victoria2013

Hej

Så kom jeg også på en debat - det var nærmest kun et spørgsmål om tid. Kæresten og jeg har 'arbejdet på sagen' siden maj måned, og nu er min mens altså udeblevet og en test har vist at jeg er gravid. Jeg har ikke været ved lægen endnu dog... men nu er jeg altså hér, kæresten vil helst holde det hele hemmeligt lidt endnu (han skal nok lige vænne sig lidt mere til tanken)... men det er altså lidt svært. Så nu har jeg da ét sted jeg kan komme af med tankerne omkring det her lille individ som vi bliver forældre til nok i slut juni næste år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Christina :-)

Kia82 skriver:

Hej

Så kom jeg også på en debat - det var nærmest kun et spørgsmål om tid. Kæresten og jeg har 'arbejdet på sagen' siden maj måned, og nu er min mens altså udeblevet og en test har vist at jeg er gravid. Jeg har ikke været ved lægen endnu dog... men nu er jeg altså hér, kæresten vil helst holde det hele hemmeligt lidt endnu (han skal nok lige vænne sig lidt mere til tanken)... men det er altså lidt svært. Så nu har jeg da ét sted jeg kan komme af med tankerne omkring det her lille individ som vi bliver forældre til, til næste år

Tilykke har selv termin den 14 juni

Anmeld

20. oktober 2012

Pige2009

Kia82 skriver:

Hej

Så kom jeg også på en debat - det var nærmest kun et spørgsmål om tid. Kæresten og jeg har 'arbejdet på sagen' siden maj måned, og nu er min mens altså udeblevet og en test har vist at jeg er gravid. Jeg har ikke været ved lægen endnu dog... men nu er jeg altså hér, kæresten vil helst holde det hele hemmeligt lidt endnu (han skal nok lige vænne sig lidt mere til tanken)... men det er altså lidt svært. Så nu har jeg da ét sted jeg kan komme af med tankerne omkring det her lille individ som vi bliver forældre til, til næste år

Tillykke

Anmeld

20. oktober 2012

Pige2009

Kia82 skriver:

Hej

Tillykke

Anmeld

20. oktober 2012

Victoria2013

Tak

Ifølge diverse termins-beregnere ligger min termin omkring den 23. juni 2013 - så lige omkring Skt. Hans, hvilket jeg egentlig godt kan lide. Så må vi se om den lille er enig i at det skal være dér

Anmeld

20. oktober 2012

Deaktiveret profil

Kia82 skriver:

Hej

Så kom jeg også på en debat - det var nærmest kun et spørgsmål om tid. Kæresten og jeg har 'arbejdet på sagen' siden maj måned, og nu er min mens altså udeblevet og en test har vist at jeg er gravid. Jeg har ikke været ved lægen endnu dog... men nu er jeg altså hér, kæresten vil helst holde det hele hemmeligt lidt endnu (han skal nok lige vænne sig lidt mere til tanken)... men det er altså lidt svært. Så nu har jeg da ét sted jeg kan komme af med tankerne omkring det her lille individ som vi bliver forældre til nok i slut juni næste år

Velkommen hertil, håber du kommer til at nyde din tid herinde.. Det er en rigtig god hjemmeside til at komme ud med sine frustrationer og glæder og alt andet man nu har på hjertet.. 

Jeg håber for jeres skyld at testen viste rigtigt, og at lægen har en god nyhed til jer også.. Kan godt forstå din kæreste lige vil komme sig over nyheden, det er jo en rigtig stor ting.. 

Anmeld

20. oktober 2012

Mink

Kia82 skriver:

Hej

Tillykke  der er en gruppe herinde for alle os der skal føde i juni  du kan jo melde dig ind hvis du får lyst 

Anmeld

20. oktober 2012

Victoria2013

Det virker i hvert fald som en god side og med rigtig meget god info - har jo læst og læst på alt der har at gøre med gravidtet her i sidste uge...

Jeg er efterhånden ret sikker på at den test viste rigtigt - for jeg har været noget træt og haft små svimmelhedsanfald den sidste uges tid, og derudover er mit månedlige stadig ikke kommet. Og mine bryster er vokset og en smule ømme i det.

Min læge havde ferie i sidste uge, så jeg ringer på mandag og får en tid så vi kan få det bekræftet hos hende også

Freyasmor skriver:

Velkommen hertil, håber du kommer til at nyde din tid herinde.. Det er en rigtig god hjemmeside til at komme ud med sine frustrationer og glæder og alt andet man nu har på hjertet.. 

Jeg håber for jeres skyld at testen viste rigtigt, og at lægen har en god nyhed til jer også.. Kan godt forstå din kæreste lige vil komme sig over nyheden, det er jo en rigtig stor ting.. 

Anmeld

20. oktober 2012

Victoria2013

Akmese skriver:

Tillykke  der er en gruppe herinde for alle os der skal føde i juni  du kan jo melde dig ind hvis du får lyst 

Tak! Det vil jeg da lige undersøge

Anmeld

20. oktober 2012

Juni-barn

Stort tillykke... 

Kan se vi er i samme båd.. Har også lige testet positiv... 

Håber lægen giver os en god nyhed... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.