Magtkampen forsætter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

Anonym trådstarter

De forventer også at vi vækker vores datter, vist vi skal hjem til dem og drikke kaffe.. Igår ringede de for at høre om vi kom til kaffe (vores datter var i vuggestue).. Jeg siger så: "det kan vi godt, men bip sover lige nu"

Svigerfar: "så væk hende dog, hun skal jo ikke sove hele tiden"

Hun sov kl. 12.30-14.30..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

B&J

Nessie skriver:

Synes nu ikke det lyder som den store magtkamp, men jeg ville nok bare putte den lille i bad inden vi tog afsted, så var det da overstået

Anmeld

20. oktober 2012

Nessie

Anonym skriver:

De forventer også at vi vækker vores datter, vist vi skal hjem til dem og drikke kaffe.. Igår ringede de for at høre om vi kom til kaffe (vores datter var i vuggestue).. Jeg siger så: "det kan vi godt, men bip sover lige nu"

Svigerfar: "så væk hende dog, hun skal jo ikke sove hele tiden"

Hun sov kl. 12.30-14.30..

Det er bare fordi de har glemt hvordan det er at hae små børn.
Dén tror jeg alle støder på, på et tidspunkt, og man siger jo bare med et lille smil, at dét går altså ikke

Anmeld

20. oktober 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Det er bare fordi de har glemt hvordan det er at hae små børn.
Dén tror jeg alle støder på, på et tidspunkt, og man siger jo bare med et lille smil, at dét går altså ikke

Synes bare snart det er hver dag - at de har glemt det  bliver hårdt i længden  især når man går hjemme, og man føler man gør alt for ens datter og ens svigerforældre, for at de ikke skal føle sig udenfor..

Anmeld

20. oktober 2012

Nessie

Anonym skriver:

Synes bare snart det er hver dag - at de har glemt det  bliver hårdt i længden  især når man går hjemme, og man føler man gør alt for ens datter og ens svigerforældre, for at de ikke skal føle sig udenfor..

Det kan jeg godt forstå, det lyder også ret frustrerende.

Du må prøve at skære igennem og med fast stemme sige, at DET gør I altså ikke, for børn har bedst af at sove til de vågner.

Måske gør du lidt for meget normalt, for at gøre det bedste for alle?
Bliver de sure over at I ikke vil vække den lille osv., så er det jo egentlig deres problem, og ikke jeres. I ved hvad der er bedst for jeres datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.