Hvem beundrer I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Heidi.

Eva skriver:

Enten en enkelt person, kendt eller bare en I kender....eller en gruppe mennesker?? Fortæl....-smiler
Knus Eva...

Jo og forresten.. Der er også en person jeg slet ikke kender..Og det er pga et KÆMPE vægttab...

YOU EVA.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Honningblomst

Caroline86 skriver:

Tak Eva...
endnu en fesen ting, men det betyder faktisk rigtig meget når andre "anerkender" hende.. får tårer i øjnene når jeg tænker på hende.. måske skulle jeg ringe til hende!?

Det synes jeg du skal gøre-smiler- faktisk så er de mennesker jeg beundrer mest læger...tænk at tage så lang en uddannelse og få en relativ lav løn(sammenlignet med længde af udd. og dårlige arbejdstider på hospital) og så hjælpe alle os andre...jeg er fuld af ærefrygt for de mennesker...det er sgu et job der giver mening.
Knus Eva...som føler det er lægernes skyld at jeg fik de to sidste børn...havde de ikke lavet ks, så havde jeg kun haft et barn.

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Jo og forresten.. Der er også en person jeg slet ikke kender..Og det er pga et KÆMPE vægttab...

YOU EVA.

Tak...rødmer helt. Hvor er du sød...men når jeg kan, så kan alle-smiler

Anmeld

28. maj 2009

Heidi.

Caroline86 skriver:

helt vildt kedeligt, men min søster!
Hun er en lille bitte pige som altid har elsket at læse og sidde for sig selv (ikke som mig der drænede rundt med venner og kærester osv)..
Hun er blevet mobbet en del med at hun var en nørd, fordi hun fik gode karakterer og læste meget..
Hun er nu på medicin studiet og klarer sig helt suverænt - hun tog 7. semester i frankrig hvor hun fik lov til at operere osv fordi hun var skide dygtig, lærernem og vedholdende...
Nu har hun lige fået en stilling på Hillerød hospital hen over sommeren!!
synes hun er såå sej, og hun bliver en fantastisk læge når hun er færdig - hvad enten hun bliver kirurg eller obstetriker (ligesom vores mor)

Sejt.... Godt gået

Anmeld

28. maj 2009

Heidi.

Eva skriver:

Tak...rødmer helt. Hvor er du sød...men når jeg kan, så kan alle-smiler

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Findusinde skriver:

Det er nok lidt fesent... Men mine forældre... De er nogle helt fantastiske mennesker, som formår at holde sammen på familien selv når det hele ser sort ud.. De har været SÅ meget igennem, økonomisk, min søsters sclerose osv..
Jeg ved altid hvor jeg har dem, og de stiller altid op hvis vi som børn har problemer.. Jeg elsker dem for dem de er, og for det de har gjort mig til...

Det er da fantastisk at se sådan på sine forældre...-smiler- og da ikke fesent...

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Det synes jeg du skal gøre-smiler- faktisk så er de mennesker jeg beundrer mest læger...tænk at tage så lang en uddannelse og få en relativ lav løn(sammenlignet med længde af udd. og dårlige arbejdstider på hospital) og så hjælpe alle os andre...jeg er fuld af ærefrygt for de mennesker...det er sgu et job der giver mening.
Knus Eva...som føler det er lægernes skyld at jeg fik de to sidste børn...havde de ikke lavet ks, så havde jeg kun haft et barn.

hihi..hun blev rigtig glad!
knus
ps. synes også du er for sej med det vægttab!! og jeg har svært ved at tabe mine 5 kg ekstra

Anmeld

28. maj 2009

Pia.

Heidi-Godsk skriver:

Min mor...

Det samme her - jeg beundre min mor... den stærkeste kvinde jeg kender især efter jeg er blevet voksen hvor jeg ved hun ikke altid har haft det nemt - både i sin barndom og sit ungpige/voksenliv... så beundre at hun har klaret alt omkring det at være MOR med stor M så flot...

Så beundre jeg faktsik også Eva. Eva er i mine øjne en af de stærkeste piger jeg kender... Eva ved selv hvad jeg mener - men jeg beundre dig EVA....

Anmeld

28. maj 2009

Pia.

Heidi-Godsk skriver:

YOU EVA.

Havde ikke læst videre - så beundre vi to jo faktsik lidt de samme - sjovt... Eva's vægttab er SUPER FLOT, men jeg beundre også den Eva der var før vægttabet og efter...

Anmeld

29. maj 2009

MorCamilla

Jeg beundre mange mennesker... Af den eneste grund at de lever livet, ikke er bange for at sige deres mening, står ved hvem de er, osv osv...

Men skulle jeg vælge en person så skulle det være Ole Henriksen... Hans liv har været noget værre rod (hvis man skal tro på alt hvad man høre ;-) ) men alligevel er han i dag POSITIV med ALT.. Alt skidt kan vendes til noget godt, hans karriere køre for ham, han har fundet kærligheden på trods af fordomme (om bøsser) han er bare helt igennem sej... (synes jeg)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.