Hvem beundrer I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.798 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

Honningblomst

Enten en enkelt person, kendt eller bare en I kender....eller en gruppe mennesker?? Fortæl....-smiler
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Enten en enkelt person, kendt eller bare en I kender....eller en gruppe mennesker?? Fortæl....-smiler
Knus Eva...

helt vildt kedeligt, men min søster!
Hun er en lille bitte pige som altid har elsket at læse og sidde for sig selv (ikke som mig der drænede rundt med venner og kærester osv)..
Hun er blevet mobbet en del med at hun var en nørd, fordi hun fik gode karakterer og læste meget..
Hun er nu på medicin studiet og klarer sig helt suverænt - hun tog 7. semester i frankrig hvor hun fik lov til at operere osv fordi hun var skide dygtig, lærernem og vedholdende...
Nu har hun lige fået en stilling på Hillerød hospital hen over sommeren!!
synes hun er såå sej, og hun bliver en fantastisk læge når hun er færdig - hvad enten hun bliver kirurg eller obstetriker (ligesom vores mor)

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

helt vildt kedeligt, men min søster!
Hun er en lille bitte pige som altid har elsket at læse og sidde for sig selv (ikke som mig der drænede rundt med venner og kærester osv)..
Hun er blevet mobbet en del med at hun var en nørd, fordi hun fik gode karakterer og læste meget..
Hun er nu på medicin studiet og klarer sig helt suverænt - hun tog 7. semester i frankrig hvor hun fik lov til at operere osv fordi hun var skide dygtig, lærernem og vedholdende...
Nu har hun lige fået en stilling på Hillerød hospital hen over sommeren!!
synes hun er såå sej, og hun bliver en fantastisk læge når hun er færdig - hvad enten hun bliver kirurg eller obstetriker (ligesom vores mor)

Det synes jeg da overhoved ikke er kedeligt.

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

Diana... skriver:

Det synes jeg da overhoved ikke er kedeligt.

hun er bare pisse tapper! Hun har også været en kæmpe støtte dengang jeg var syg... hun klarede det bare skide flot!

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Caroline....jeg synes da det er virkelig beundringsværdigt det din søster har gjort....meget beundring herfra også-smiler

Anmeld

28. maj 2009

Nadi

En kendt jeg beundre eller beundrede var Christopher Rives (Superman), jeg syntes han var virkelig tapper og opgav ikke håbet om at komme til at gå igen selvom han var lammet fra halsen og ned.

Jeg beundre også min mand! Han er en klippe og selvom han som 23-årig havde mistet begge sine forældre så holder han hovedet højt og tager livet og hver dag som en gave.
Jeg beundre ham for hans vilje og mod

Anmeld

28. maj 2009

Findusinde

Det er nok lidt fesent... Men mine forældre... De er nogle helt fantastiske mennesker, som formår at holde sammen på familien selv når det hele ser sort ud.. De har været SÅ meget igennem, økonomisk, min søsters sclerose osv..
Jeg ved altid hvor jeg har dem, og de stiller altid op hvis vi som børn har problemer.. Jeg elsker dem for dem de er, og for det de har gjort mig til...

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

Eva skriver:

Caroline....jeg synes da det er virkelig beundringsværdigt det din søster har gjort....meget beundring herfra også-smiler

Tak Eva...
endnu en fesen ting, men det betyder faktisk rigtig meget når andre "anerkender" hende.. får tårer i øjnene når jeg tænker på hende.. måske skulle jeg ringe til hende!?

Anmeld

28. maj 2009

Pige2009

Susse Wold!! Hvilken fantastisk kvinde, som ellers har været så grueligt meget igennem med kræft, skilsmisse og en masse andre ting, som bare har gjort hende stærkere.

Anmeld

28. maj 2009

Heidi.

Eva skriver:

Knus Eva...

Min mor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.