Mos/kastanje krans

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

Nettemor

Hvor er den bare SUPER flot!!! Elsker at den er så enkel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

JulieE

Hvor er den flot!!!  Kastanierne kommer virkelig til deres ret 

Anmeld

21. oktober 2012

Bom

mariamiss6 skriver:

Den er simpelthen så flot. Men jeg forstår ikke helt hvordan det er du har sat kastanjerne fast?

Når du siger hegnstråd, mener du så 'elefanttråd'? (det vil så være den strøm "wire" jeg hovedsageligt ser på hegn hehehe)

Og så har du bare stukket den ind i kastanjen, og ned i kransen?

Sjovt som man fatter tingene pludseligt, mens man er igang med at stille spørgsmålene ikke

Yeps du har fanget den.. Både med hegnet og det hele..

Anmeld

21. oktober 2012

Bom

Enirt skriver:

Hej sikke en fin krans, blev lige inspireret til at lave noget ligende til jul men med hasselnødder

har du nogen sinde prøvet at sætte hasselnødder fast på sådan en krans, hvis hvordan gjorde du?

Hvis jeg var dig, ville jeg lave en lille spiral i ståltråd med en lang pind på til at stikke i kransen, og spiralen vil jeg lime fast på hasselnødden med en limpistol.. Håber det er til og forstå, synes det er svært og forklare..

Anmeld

21. oktober 2012

mariamiss6

Bom skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg lave en lille spiral i ståltråd med en lang pind på til at stikke i kransen, og spiralen vil jeg lime fast på hasselnødden med en limpistol.. Håber det er til og forstå, synes det er svært og forklare..

Mener du en flad spiral? Altså, en spiral der bliver større og større i omkreds, i stedet for at blive længere og længere

Kæft, hvor får du de idéer fra?

Anmeld

21. oktober 2012

Nessie

Hvor er den fin

Rigtig efterårsagtig

Anmeld

21. oktober 2012

Bom

mariamiss6 skriver:

Mener du en flad spiral? Altså, en spiral der bliver større og større i omkreds, i stedet for at blive længere og længere

Kæft, hvor får du de idéer fra?

Ja nemlig, en flad spiral.. Det er sku så svært og forklare på skrift..

Tja det ved jeg ikke rigtig, de kommer bare til mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.