Mos/kastanje krans

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.924 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

Bom

Moster og Matilde havde været ude og samle kastanjer i sidste uge, og dem skulle jeg jo ha brugt til et eller andet..
Så Matilde og jeg gik i skoven igår og fandt lidt mos, og Matilde fandt kogler til mormor..

Det er en halm kranse, betrukket med mos og så er kastanjerne sat i med hegnstråd..  (Yeps jeg er "bonde" kone)

Dette blev resultatet..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Fenja09

Hvor er den fin - en rigtig efterårs krans

/Fenja

Anmeld

20. oktober 2012

mariamiss6

Bom skriver:

Moster og Matilde havde været ude og samle kastanjer i sidste uge, og dem skulle jeg jo ha brugt til et eller andet..
Så Matilde og jeg gik i skoven igår og fandt lidt mos, og Matilde fandt kogler til mormor..

Det er en halm kranse, betrukket med mos og så er kastanjerne sat i med hegnstråd..  (Yeps jeg er "bonde" kone)

Dette blev resultatet..

Den er simpelthen så flot. Men jeg forstår ikke helt hvordan det er du har sat kastanjerne fast?

Når du siger hegnstråd, mener du så 'elefanttråd'? (det vil så være den strøm "wire" jeg hovedsageligt ser på hegn hehehe)

Og så har du bare stukket den ind i kastanjen, og ned i kransen?

Sjovt som man fatter tingene pludseligt, mens man er igang med at stille spørgsmålene ikke :S

Anmeld

20. oktober 2012

Stumpen

Hvor er den bare flot!!

Anmeld

20. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor fint og hyggeligt! Vh stine

Anmeld

20. oktober 2012

Enirt

Hej sikke en fin krans, blev lige inspireret til at lave noget ligende til jul men med hasselnødder

har du nogen sinde prøvet at sætte hasselnødder fast på sådan en krans, hvis hvordan gjorde du?

Anmeld

20. oktober 2012

mariamiss6

Enirt skriver:

Hej sikke en fin krans, blev lige inspireret til at lave noget ligende til jul men med hasselnødder

har du nogen sinde prøvet at sætte hasselnødder fast på sådan en krans, hvis hvordan gjorde du?

Hasselnødder er jo vildt hårde. Jeg kunne forestille mig at du borer et eller to huller i bunden af nødden (eller i bunden af hvad der ikke skal kunne ses) og så stikker ståltråd ind i hullerne, og så ned i kransen.

Anmeld

20. oktober 2012

MKuhr

Ser godt ud hvor er den fin..

god inspiration

Anmeld

20. oktober 2012

Dot D

Superflot krans

Anmeld

20. oktober 2012

Dot D

Enirt skriver:

Jeg har limet fast med limpistol, den er uundværlig sådan én

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.