Ville i? (Sko)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

Tulle28

Der var engang, hvor jeg var meget hys med fodtøj, men min datter er en rigtig pynte-fis og eeeelsker sko, så jeg må indrømme at hun har indtil flere par H&M sko. Hun har et par sneakers som hun elsker og som faktisk virker til at være OK kvalitet.

Og så tror jeg egentlig ikke H&M nødvendigvis er lig med noget møg, deres flyverdragte til 400,- vandt bedst i test for nylig - kan ikke huske om det var Tænk der testede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Brams

annec skriver:

Vil i købe sko til jeres barn fra h&m af? 

Jeg går meget op i at det er det rigtige fodtøj de skal ha på, men er faldet for et par sko fra h&m også.. 

Nej aldrig.

Jeg foretrækker at handle sko i en skobutik, hvor jeg kan få den rette vejledning osv.

Anmeld

22. oktober 2012

Mama2980

Som andre også skriver ville jeg ikke købe hverdags sko i H&M

Anmeld

22. oktober 2012

TeamRocket

Ville ikke købe sko til brug i børnehave og lign i H&M, men kommer vi forbi en h&m og hun spørg om hun må få lige præcis de der sko så har jeg da ofte sagt ja- det har været alt fra ballerinaer med glimmer til fine støvler med fake fur og blomster Faren har også lige købt hende et par pink støvler hun ønskede sig- perfekte til når vi bare lige skal i netto eller besøge mormor Men de ville aldrig holde en dag i børnehaven.

Anmeld

22. oktober 2012

Gardenia

annec skriver:

Vil i købe sko til jeres barn fra h&m af? 

Jeg går meget op i at det er det rigtige fodtøj de skal ha på, men er faldet for et par sko fra h&m også.. 

Det ville jeg ja, min lillesøster er uddannet i en skobutik og hun fortalte at sålænge der var god plads var mærket sådan set ligemeget

Herhjemme går vores dreng i alt fra deichmann, H&M, skoringen, Bilka osv, 2½ år gammel, fungerer udemærket (Især på dankortet)

Anmeld

22. oktober 2012

HeidiØ

Jeg synes ikke man går godt i H&M's sko til voksne, så jeg ville heller ikke købe til min søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.