Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
annec skriver: Ikke hverdagssko :-)
Ikke hverdagssko :-)
Så ville jeg godt ture købe dem... Her går Lilje mest i Ecco, men til pænt brug må hun gerne få andre sko på, fordi de er på i mindre tid, og nok pænere fordi de ikke bliver brugt hver dag....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VIPpigen skriver: Så ville jeg godt ture købe dem... Her går Lilje mest i Ecco, men til pænt brug må hun gerne få andre sko på, fordi de er på i mindre tid, og nok pænere fordi de ikke bliver brugt hver dag....
Her har han nemlig også kun sko fra Ecco og Viking :-)
Baagøe skriver: Tænker lidt det samme. De eneste par sko Laura har fra H&M er nogle gymnastik- og ballarinasko med Hello Kitty, som hun bruger til sit prinsesseskørt
Tænker lidt det samme. De eneste par sko Laura har fra H&M er nogle gymnastik- og ballarinasko med Hello Kitty, som hun bruger til sit prinsesseskørt
I sådanne tilfælde kunne jeg også finde på at købe til
Nej ville jeg ikke!! Jeg er udlært i skobutik og kunne aldrig finde på det.. synes det vildt vigtig de har det rigtige på!!
annec skriver: Her har han nemlig også kun sko fra Ecco og Viking :-)
Jeg er super glad for Ecco, vi har faktisk ikke prøvet andre mærker endnu, ikke andet end billige gummistøvler hvertfald
annec skriver: Vil i købe sko til jeres barn fra h&m af? Jeg går meget op i at det er det rigtige fodtøj de skal ha på, men er faldet for et par sko fra h&m også..
Vil i købe sko til jeres barn fra h&m af?
Jeg går meget op i at det er det rigtige fodtøj de skal ha på, men er faldet for et par sko fra h&m også..
Kun baby-pyntesko (som vi kalder dem)
Nej det ville jeg ikke.
Aldrig, her er det kun Ecco og Angulus der blir købt - mine børns fodtøj skal være iorden, og der spare jeg ikke..
Stod i det samme dilemma idag! Men købte dem ikke. Fodtøjet for mig er det vigtigste, og det er kun mig selv jeg ville købe sådanne "Billige" sko til, min datter får kun fra skobutikker osv.
Laulund87 skriver: I sådanne tilfælde kunne jeg også finde på at købe til
Rent impulskøb da hun elsker Hello Kitty og vi en dag faldt over dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128