Hjemme hårfarvning gone bad.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

Deaktiveret profil

Leneur skriver:

Jeg har i et øjebliks kådhed farvet mit hår med det resultat at det dog ikke er tisgult men derhen ad, så nu spørger jeg hvornår jeg kan farve det igen uden at få en høstak ud af det? For er da godt nok ked af at rende rundt og ligne noget der er løgn....

Mit råd er at du smutter i matas, køber Gun-britt blonde shampoo, det er sådan noget lilla shampoo, som du KUN skal have i håret i maks 1 min når du er i bad det fjerner det gulige i håret, du kan også få shampooen hos en frisør der er den bare markant dyre! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Leneur

Freyasmor skriver:

Mit råd er at du smutter i matas, køber Gun-britt blonde shampoo, det er sådan noget lilla shampoo, som du KUN skal have i håret i maks 1 min når du er i bad det fjerner det gulige i håret, du kan også få shampooen hos en frisør der er den bare markant dyre! 

Tak jeg må ned og se hvad de råder mig til men aldrig mere hjemmefarvning til mig....

Anmeld

20. oktober 2012

MissTas

Carl-Emil's mor skriver:

rooooooolig nu

Du skal lade det virke 2-4 min før det har en effekt... og jo jeg ved hvad jeg snakker om for har brugt prof silver shampoo's i 5 år og den eneste gang jeg blev violet var da jeg lod den sidde i i 2.5 time og efter 3 vask var det aftaget

men var jeg dig og var jeg glad for mit hår ville jeg gå til frisøren ELLER kontakte frisørskolen som er tættest på dig, de søger ofte modeller så kunne de sikkert trylle

mit hår blev altså lilla efter at jeg havde ladet det sidde i i 30 sek. så tror det afhænger meget af hvilken hårtype man har

Anmeld

20. oktober 2012

Deaktiveret profil

Leneur skriver:

Tak jeg må ned og se hvad de råder mig til men aldrig mere hjemmefarvning til mig....

Hehe, kender det alt alt for godt..  Har selv været typen der lavede hjemmefarvning flere gange om måneden.. Engang puttede jeg så klorin i håret i håbet om helt lyst hår, men nej, jeg blev halv skaldet istedet.. Siden har jeg ikke farvet det selv eller noget.. 

Nu har jeg været gravid og har født for 20 dage siden, så her den 31 skal jeg endelig til frisør for første gang i 10 måneder! Det bliver så dejligt med nyt hår! 

Men jeg kan kun råde dig til kun at gå til frisøren, det hjemmefarvning er noget værre møg! Så hellere give de flere penge for at få det gjort ordentligt.

Anmeld

20. oktober 2012

dianaogtino

jeg har desværre ingen gode råd andet end at gå til en frisør .

men uha jeg har også lavet en BIG hår'kikser engang, havde helt blond hår, så ville jeg farve det så det blev en mere naturlig blond? kan du gætte hvad farven blev ? GRÅT og sådan lidt grønt skær også ! tror du der var nogen der gad at hente en ny hårfave så jeg kunne få rettet op på min hårkrise.. NUL... så mig ned i en butik med mit ''lækre'' hår.. tjae det endte med mørkt hår og det har jeg haft siden hæhæ

Anmeld

20. oktober 2012

FrkZier

Leneur skriver:

Jeg har i et øjebliks kådhed farvet mit hår med det resultat at det dog ikke er tisgult men derhen ad, så nu spørger jeg hvornår jeg kan farve det igen uden at få en høstak ud af det? For er da godt nok ked af at rende rundt og ligne noget der er løgn....

en askeblond hårfarve skulle meget gerne tage det guleskær

Anmeld

21. oktober 2012

Leneur

Leneur skriver:

Må jeg vaske håret hver dag i det? For har prøvet i dag uden effekt.

Anmeld

21. oktober 2012

Mor til Ella

Leneur skriver:

Må jeg vaske håret hver dag i det? For har prøvet i dag uden effekt.

Bliver lige nød til at sige at blå/violet shampoo KUN tager skæret den kan ikke lysne med neutralisere den komplimentere farve altså gylden.

Vi bruger i salonen en skylle/toningsfarve som holder tonehøjden men fjerner det gule den skal sidde i 5 min, men sælges ikke til hjemmebrug, Men igen fjerner den ikke hen af tis gult hår.... Men kan dæmpe, og så måske derefter bruge Paul mitchell blå shampoo, den giver IKKE blåt skår lige meget hvor ofte du bruger den....

Men smut til frisøren og bliv reddet

Anmeld

21. oktober 2012

Leneur

Mor til Ella skriver:

Bliver lige nød til at sige at blå/violet shampoo KUN tager skæret den kan ikke lysne med neutralisere den komplimentere farve altså gylden.

Vi bruger i salonen en skylle/toningsfarve som holder tonehøjden men fjerner det gule den skal sidde i 5 min, men sælges ikke til hjemmebrug, Men igen fjerner den ikke hen af tis gult hår.... Men kan dæmpe, og så måske derefter bruge Paul mitchell blå shampoo, den giver IKKE blåt skår lige meget hvor ofte du bruger den....

Men smut til frisøren og bliv reddet

Ja det bliver vist desværre også enden på det. Godt nok mange år siden sidst jeg prøvede at farve selv og der havde jeg ikke det problem også derfor jeg lige ville prøve igen men aldrig mere nu.
Tak for dit svar.

Anmeld

9. december 2012

Leneur

dianaogtino skriver:

jeg har desværre ingen gode råd andet end at gå til en frisør .

men uha jeg har også lavet en BIG hår'kikser engang, havde helt blond hår, så ville jeg farve det så det blev en mere naturlig blond? kan du gætte hvad farven blev ? GRÅT og sådan lidt grønt skær også ! tror du der var nogen der gad at hente en ny hårfave så jeg kunne få rettet op på min hårkrise.. NUL... så mig ned i en butik med mit ''lækre'' hår.. tjae det endte med mørkt hår og det har jeg haft siden hæhæ

Fik du det farvet mørkt ved frisøren eller hvordan?? Kan ikke helt finde ud af om jeg tør farve det mørkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.