Hjemme hårfarvning gone bad.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.579 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Leneur

Jeg har i et øjebliks kådhed farvet mit hår med det resultat at det dog ikke er tisgult men derhen ad, så nu spørger jeg hvornår jeg kan farve det igen uden at få en høstak ud af det? For er da godt nok ked af at rende rundt og ligne noget der er løgn....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Klumpe-dumpe

Leneur skriver:

Jeg har i et øjebliks kådhed farvet mit hår med det resultat at det dog ikke er tisgult men derhen ad, så nu spørger jeg hvornår jeg kan farve det igen uden at få en høstak ud af det? For er da godt nok ked af at rende rundt og ligne noget der er løgn....

Ved ikke lige hvordan man farver det over, men ved at hvis du vasker dit hår i biotex (pulver) så skulle det gerne tage mis-skæret

Anmeld

19. oktober 2012

Camilla30

Øv Jeg ville købe Loreals silver shampoo og se om det kan tage misfarven, ellers er du nok nødt til at gå til en proffessionel frisør og få rette op på fejlen, held og lykke

Anmeld

19. oktober 2012

Snartmortil3

jeg ville nok bare farve det en gang til med en askoblond, det kan tage lidt af det gule skær så det ikke er slemt, også farve det igen om en måneds tid.

Anmeld

19. oktober 2012

Leneur

Ariel skriver:

Ved ikke lige hvordan man farver det over, men ved at hvis du vasker dit hår i biotex (pulver) så skulle det gerne tage mis-skæret

Okay det har jeg ikke hørt om før og en billig løsning. Tak for det.

Anmeld

19. oktober 2012

Leneur

Camilla30 skriver:

Øv Jeg ville købe Loreals silver shampoo og se om det kan tage misfarven, ellers er du nok nødt til at gå til en proffessionel frisør og få rette op på fejlen, held og lykke

Tak for rådet. Det må lige prøves.

Anmeld

19. oktober 2012

MissTas

Leneur skriver:

Tak for rådet. Det må lige prøves.

men lad ikke silvershampoen sidde i særlig længe, da dens farve er helt lilla og er dit eget hår meget modtageligt, ja, så bliver det lilla.. tro mig, har prøvet så lad det kun sidde i 5-10 sek.

Anmeld

19. oktober 2012

Leneur

110811 skriver:

jeg ville nok bare farve det en gang til med en askoblond, det kan tage lidt af det gule skær så det ikke er slemt, også farve det igen om en måneds tid.

Har købt en farve men prøver lige de andre ting først inden. Ville være ked af at ødelægge mit hår ved en ny farvning.

Anmeld

19. oktober 2012

Leneur

MissTas skriver:

men lad ikke silvershampoen sidde i særlig længe, da dens farve er helt lilla og er dit eget hår meget modtageligt, ja, så bliver det lilla.. tro mig, har prøvet så lad det kun sidde i 5-10 sek.

Ok, ja så er det trods alt bedre med en snert af gult...

Anmeld

19. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Leneur skriver:

Ok, ja så er det trods alt bedre med en snert af gult...

rooooooolig nu

Du skal lade det virke 2-4 min før det har en effekt... og jo jeg ved hvad jeg snakker om for har brugt prof silver shampoo's i 5 år og den eneste gang jeg blev violet var da jeg lod den sidde i i 2.5 time og efter 3 vask var det aftaget

men var jeg dig og var jeg glad for mit hår ville jeg gå til frisøren ELLER kontakte frisørskolen som er tættest på dig, de søger ofte modeller så kunne de sikkert trylle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.