Tale- Hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

baby012

Happiness skriver:

Det gør heller ikke noget han er lidt langsom Men begyndte bare at tænke på hvornår man skal "bekymre" sig.

Men er lidt mere rolig så! Han siger nok moar når han er klar til det  

Hans mor begyndte at bekymre sig da han var 24 mdr. Men de tog ham så til tjek, og alt var normalt han var lidt bagud, men deter ikke altid man kan bruge gennemsnittet Til noget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Snartmortil3

Min søn siger altså heller ikke noget der minder om ord.. Han kan sige mmmmmmh, men siger det til alt hvad vi spørger om

Han er 14 mdr og har ikke problemer med ørene

Anmeld

19. oktober 2012

Happiness

Lahn11 skriver:

Hans mor begyndte at bekymre sig da han var 24 mdr. Men de tog ham så til tjek, og alt var normalt han var lidt bagud, men deter ikke altid man kan bruge gennemsnittet Til noget  

Ok, så vil jeg ihvertfald ikke bekymre mig de næste måneder Nej man kan nemlig ikke bruge gennemsnittet til noget som helst. Andet end at man kommer til at sammenligne

Anmeld

19. oktober 2012

Happiness

110811 skriver:

Min søn siger altså heller ikke noget der minder om ord.. Han kan sige mmmmmmh, men siger det til alt hvad vi spørger om

Han er 14 mdr og har ikke problemer med ørene

Hehe... Så er det vist bare mine facebookvenner der har fremmelige børn Vi får også kun lyde når vi spørger om noget Men det er nu også meget hyggeligt med det der babypluder

Anmeld

19. oktober 2012

baby012

Happiness skriver:

Ok, så vil jeg ihvertfald ikke bekymre mig de næste måneder Nej man kan nemlig ikke bruge gennemsnittet til noget som helst. Andet end at man kommer til at sammenligne

Præcis  

Anmeld

19. oktober 2012

Snartmortil3

Hehe... Så er det vist bare mine facebookvenner der har fremmelige børn Vi får også kun lyde når vi spørger om noget Men det er nu også meget hyggeligt med det der babypluder

Tror også der er forskel på hvad folk forbinder med "et ord" eller "det første ord".

Min søn siger ae ae når han ser min mors kat, og nogen gange siger han noget der minder om ei ei når vi vinker. Men det betegner jeg ikke som ord, andre vil nok gøre det selvom min søn ikke snakker, forstår jeg alligevel en del af hans lyde. Han nikker også hver gang han siger mmmmmmh, så det er starten på et ja. Men selvom jeg spurgte om han ville dyppes i toillettet ville han nok stadig bare nikke og sige mmmmmh men der går nok ikke længe

Anmeld

19. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Ja, det kan godt være. Må prøve at høre lægen ad. Vi skal til lægen på torsdag, så der er ikke længe til.

Ja ok Man kan i hvert fald lige tale om det.

Anmeld

19. oktober 2012

Happiness

110811 skriver:

Tror også der er forskel på hvad folk forbinder med "et ord" eller "det første ord".

Min søn siger ae ae når han ser min mors kat, og nogen gange siger han noget der minder om ei ei når vi vinker. Men det betegner jeg ikke som ord, andre vil nok gøre det selvom min søn ikke snakker, forstår jeg alligevel en del af hans lyde. Han nikker også hver gang han siger mmmmmmh, så det er starten på et ja. Men selvom jeg spurgte om han ville dyppes i toillettet ville han nok stadig bare nikke og sige mmmmmh men der går nok ikke længe

Hahaha! Ja det tror jeg også Lukas ville sige "ja" til  

Anmeld

19. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Det kan måske også have noget at gøre med hvordan i taler med ham? Om i husker at benævne tingene med deres rigtige navn osv.  Det kom jeg til at diskutere med nogle af mine veninder. Min veninde synes at Benjamin talte mere end hendes søn, men vi fandt også hurtigt ud af, at hun hopper og danser for ham, inden han overhovedet får chancen for at sige noget hihi. Så i stedet for at sige "vil du have mælken", sagde hun "vil du ha' det? eller det? eller det?" Alt imens hun livligt peger.

Men igen, jeg ved jo ikke hvad der er normalt, man kan kun tage udgangspunkt i sit eget barn

Anmeld

19. oktober 2012

Ka+Ma=Be

110811 skriver:

Lige præcis! Der tror jeg nemlig også, at man har forskellige grænser. Lidt lige som hvornår børn går. Er det et skridt? to skridt? eller flere sammenhængende skridt? Det definerer man det nok bare forskelligt

Jeg forstår også mange af de ting Benjamin siger, men jeg tror ikke nødvendigvis at andre forstår det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.