2 års fødselsdags gave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

FruHolm <3

morethanperfect skriver:

Ja hvad har i givet jeres ??
Eller hvad gir i jeres ??

Er helt tom for idéer , eller nej det er jeg ikke , men de idéer jeg havde , har jeg skrevet på invitationerne til gæsterne  FLOT Tine !  

Oscar får en 3 hjulet cykel, mere lego duplo - forskellige vogne (han elsker lego) så får han rorri racerbil med lyde, og så skal jeg ude og have købt en Timmy tid der synger og danser , det er bare fra mig, kæresten vil selv finde noget til ham  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

morethanperfect

MinBabyOscar <3 skriver:

Oscar får en 3 hjulet cykel, mere lego duplo - forskellige vogne (han elsker lego) så får han rorri racerbil med lyde, og så skal jeg ude og have købt en Timmy tid der synger og danser , det er bare fra mig, kæresten vil selv finde noget til ham  

Holda op det var en del

SÅ meget rækker vores økonomi slet ik til
Men loga skal han ik ha mere af .. Vi har ønsket os en løbecykel til ham som jeg er ret sikker på han får .. 

Men tak for de andre idéer  

Anmeld

18. oktober 2012

FruHolm <3

morethanperfect skriver:

Holda op det var en del

SÅ meget rækker vores økonomi slet ik til
Men loga skal han ik ha mere af .. Vi har ønsket os en løbecykel til ham som jeg er ret sikker på han får .. 

Men tak for de andre idéer  

Ja forkæler ham lidt meget, legoen var på tilbud i bilka så der sparede jeg 200 kr ved at købe dem der, og bilerne var på tilbud i ToysRus så der sparede jeg 250kr

har indtil videre brugt 1300 på hans julegaver og fødselsdagsgaver, så ryger der nok lige små 500 mere til det så skulle jeg være færdig med hans

gav Oscar balancecykel sidste år da han blev 1 og han er stadig glad for den, i år er det så en 3 hjulet og næste år en rigtig cykel med støttehjul  

hehe det var så lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.