2 års fødselsdags gave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

morethanperfect

Ja hvad har i givet jeres ??
Eller hvad gir i jeres ??

Er helt tom for idéer , eller nej det er jeg ikke , men de idéer jeg havde , har jeg skrevet på invitationerne til gæsterne  FLOT Tine !  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

GUSO

Sofie fik et Gyngestativ med rutchebane :0) af gæsterne fik hun : en trampolin, en stor sandkasse,dukker, tøj og dukke tilbehør.. Mener også hun fik nogle bøger og musik.... og et te stel..

Anmeld

18. oktober 2012

morethanperfect

GUSO skriver:

Sofie fik et Gyngestativ med rutchebane :0) af gæsterne fik hun : en trampolin, en stor sandkasse,dukker, tøj og dukke tilbehør.. Mener også hun fik nogle bøger og musik.... og et te stel..

Tak for svar ..

Men vi havde tænkt os at købe et gyngestativ til foråret hvor det alligevel først skal op og stå .. 
Det andet du nævner har han .... Dog undtagen dukker osv..  

Anmeld

18. oktober 2012

GUSO

morethanperfect skriver:

Tak for svar ..

Men vi havde tænkt os at købe et gyngestativ til foråret hvor det alligevel først skal op og stå .. 
Det andet du nævner har han .... Dog undtagen dukker osv..  

Ja ok det er nok heller ikke lige sæson nu :0) hvad med noget bobles?? Eller LEGO, måske et lille musik anlæg til hans værelse?? Eller en løbecykel.. Ja ved jo ikke hvad han har og hvad han interesserer sig for :0)

Anmeld

18. oktober 2012

morethanperfect

GUSO skriver:

Ja ok det er nok heller ikke lige sæson nu :0) hvad med noget bobles?? Eller LEGO, måske et lille musik anlæg til hans værelse?? Eller en løbecykel.. Ja ved jo ikke hvad han har og hvad han interesserer sig for :0)

Lego har han masser af

Men BOBLES ! Det var en god idé .. ! Tror jeg må se om jeg kan finde noget ... Gerne på tilbud

En løbecykel har jeg skrevet på listen til gæsterne  

Anmeld

18. oktober 2012

trunte24

morethanperfect skriver:

Ja hvad har i givet jeres ??
Eller hvad gir i jeres ??

Er helt tom for idéer , eller nej det er jeg ikke , men de idéer jeg havde , har jeg skrevet på invitationerne til gæsterne  FLOT Tine !  

Viggo har førdselsdag i dag. Han har fået en hoppe ko, en BRUDER traktor med anhænger, bamses julerejse, 2x peter pedal film, en postmand per film, pedersen og findus film, en stor kasse duplo med byggeplader til, en stor kasse brio togbane med selvkørende tog og bro mm, en abe bamse med lange læmmer, en legomand lommelygte/ natlampe.

Af de ting hitter hoppekoen, traktoren, bamsen og filmene mest

Anmeld

18. oktober 2012

GUSO

morethanperfect skriver:

Lego har han masser af

Men BOBLES ! Det var en god idé .. ! Tror jeg må se om jeg kan finde noget ... Gerne på tilbud

En løbecykel har jeg skrevet på listen til gæsterne  

Hvis du er heldig har magasin i Odense måske stadig noget med 25 % var derinde i mandags der havde de en del..

Anmeld

18. oktober 2012

morethanperfect

trunte24 skriver:

Viggo har førdselsdag i dag. Han har fået en hoppe ko, en BRUDER traktor med anhænger, bamses julerejse, 2x peter pedal film, en postmand per film, pedersen og findus film, en stor kasse duplo med byggeplader til, en stor kasse brio togbane med selvkørende tog og bro mm, en abe bamse med lange læmmer, en legomand lommelygte/ natlampe.

Af de ting hitter hoppekoen, traktoren, bamsen og filmene mest

Sikke nogle dejlige gaver

Oscar har Bruder traktorer og lastbiler , og en hoppeko , som han også elsker ...
Lego har han rigeligt af .. Hehe ..

Men tak for de andre idéer
Og tilykke med ham  

Anmeld

18. oktober 2012

morethanperfect

GUSO skriver:

Hvis du er heldig har magasin i Odense måske stadig noget med 25 % var derinde i mandags der havde de en del..

Uhh der må jeg ind i morgen så

Tusind tak ! 

Anmeld

18. oktober 2012

GUSO

morethanperfect skriver:

Uhh der må jeg ind i morgen så

Tusind tak ! 

Velbekom.. Håber der er noget tilbage derinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.