Kæmpe dilemma :-s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

Sophie90

SussieThyssen skriver:

Må jeg kondolere.

Familie er nu engang nærmest, hvis man har det godt med den, så jeg synes helt sikkert du skal gå til din onkels begravelse.

Landmanden har forhåbentligt sin egen kreds, der kan bakke op om ham.

Kærligst
Sussie

Mange tak :-) 

ja det har han også, jeg havde bare virkelig også svært ved at få det sagt til ham men det er sagt og han forstår det.. 

Mange tak for svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

M (:

Animalia skriver:

Ja det gør det selvfølgelig også for mig, men jeg er hans eneste fastansatte og har derfor et meget tæt forhold til ham og hans familie.. Så får bare vildt dårlig samvittighed.. Men mange tak for svar, har valgt begravelsen og han var meget forstående :-)

Godt at det løste sig trods alt! 

Anmeld

18. oktober 2012

Sophie90

FrkZier skriver:

jeg er stensikker på din chef også godt kan forstå at du har brug for at være hos familien i denne sorg

Ja det kunne han heldigvis :-) det kan jo bare være svært når man selv har så store problemer men nu er det heldigvis ordnet :-)

Anmeld

18. oktober 2012

Sophie90

M (: skriver:

Godt at det løste sig trods alt! 

Jaa :-) gik bare lidt i panik da jeg fandt ud af det.. Hehe..

Anmeld

18. oktober 2012

M (:

Animalia skriver:

Jaa :-) gik bare lidt i panik da jeg fandt ud af det.. Hehe..

Ja, men de fleste chefer er meget forstående overfor begravelser i familien.. 

Anmeld

18. oktober 2012

Maja88

ville vælge familie

Anmeld

18. oktober 2012

SussieThyssen

Animalia skriver:

Mange tak :-) 

ja det har han også, jeg havde bare virkelig også svært ved at få det sagt til ham men det er sagt og han forstår det.. 

Mange tak for svar 

Selvfølgelig gør han det, hvis han er en ordentlig chef.
Han vidste jo også i sidste uge, hvornår tvangsauktionen skulle foregå, så når han allerede dengang gav dig tilsagn til at få fri, så viser det jo også, at det har han forståelse for.

Avs...er dit job så i fare?

Anmeld

18. oktober 2012

Sophie90

SussieThyssen skriver:

Selvfølgelig gør han det, hvis han er en ordentlig chef.
Han vidste jo også i sidste uge, hvornår tvangsauktionen skulle foregå, så når han allerede dengang gav dig tilsagn til at få fri, så viser det jo også, at det har han forståelse for.

Avs...er dit job så i fare?

Ja det er det.. Eller er stadig i lære men var lovet at blive der når jeg var færdig så det bliver ihvertfald ikke til noget.. Men er heldigvis sikret løn indtil jeg er færdig med udd :-)

Anmeld

19. oktober 2012

SussieThyssen

Animalia skriver:

Ja det er det.. Eller er stadig i lære men var lovet at blive der når jeg var færdig så det bliver ihvertfald ikke til noget.. Men er heldigvis sikret løn indtil jeg er færdig med udd :-)

Nå det var da godt, men hvis du er igang med en landbrugsudd, så skulle det vel være til at få job andet steds, er det ikke??

Anmeld

19. oktober 2012

Sophie90

SussieThyssen skriver:

Nå det var da godt, men hvis du er igang med en landbrugsudd, så skulle det vel være til at få job andet steds, er det ikke??

Jo men overvejer at tage ind og læse på uni :-) hvis altså jeg ikke bliver gravid  Hehe.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.