Kæmpe dilemma :-s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Sophie90

Hejsa tøser,

står i den situation at min onkel (min fasters mand) døde i mandags og han skal nu (har jeg lige fået afvide) begraves på onsdag.. Det er meget uheldigvis samme dag som min chef går på tvang med sit landbrug.. Jeg fortaldengang det selvfølgelig det om min onkel samme dag og spurgte om jeg evt kunne få fri en dag i næste uge for at komme til begravelsen og han sagde ja.. Men nu står jeg med et kæmpe dilemma.. Det er mandens største krise i hans liv og kan jeg så godt være bekendt at bede om fri? vil have virkelig dårli. Samvittighed overfor min faster jeg ikke kommer til begravelsen, men også overfor min chef, pga tvangsauktionen.. Hvad er jeres mening? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Sophie90

Der skulle ikke stå forfaldengang men 'fortalte ham'..

Anmeld

18. oktober 2012

FrkZier

Animalia skriver:

Hejsa tøser,

står i den situation at min onkel (min fasters mand) døde i mandags og han skal nu (har jeg lige fået afvide) begraves på onsdag.. Det er meget uheldigvis samme dag som min chef går på tvang med sit landbrug.. Jeg fortaldengang det selvfølgelig det om min onkel samme dag og spurgte om jeg evt kunne få fri en dag i næste uge for at komme til begravelsen og han sagde ja.. Men nu står jeg med et kæmpe dilemma.. Det er mandens største krise i hans liv og kan jeg så godt være bekendt at bede om fri? vil have virkelig dårli. Samvittighed overfor min faster jeg ikke kommer til begravelsen, men også overfor min chef, pga tvangsauktionen.. Hvad er jeres mening? 

jeg ville klart vælge at være der for familien!

jovist er det synd for din chef, men er han trods alt 'bare' din chef!

Anmeld

18. oktober 2012

MyLittleBaby

FrkZier skriver:

Jeg er enig med FrkZier.

Anmeld

18. oktober 2012

Clisolka

FrkZier skriver:

Enig 

Anmeld

18. oktober 2012

M (:

Hejsa tøser,

Jeg ville klart vælge begravelsen.

For mig kommer familien 100% sikkert før arbejdet..

Kondolerer for dit og din families tab!  

Anmeld

18. oktober 2012

SussieThyssen

Animalia skriver:

Hejsa tøser,

Må jeg kondolere.

Familie er nu engang nærmest, hvis man har det godt med den, så jeg synes helt sikkert du skal gå til din onkels begravelse.

Landmanden har forhåbentligt sin egen kreds, der kan bakke op om ham.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. oktober 2012

Sophie90

FrkZier skriver:

ja du har ret, har bare et ret tæt forhold til min chef og hans familie, vil selvfølgelig helst være hos min familie, men synes bare jeg får dårlig samvittighed ligemeget hvad :-s tak for svar 

Anmeld

18. oktober 2012

FrkZier

Animalia skriver:

ja du har ret, har bare et ret tæt forhold til min chef og hans familie, vil selvfølgelig helst være hos min familie, men synes bare jeg får dårlig samvittighed ligemeget hvad :-s tak for svar 

jeg er stensikker på din chef også godt kan forstå at du har brug for at være hos familien i denne sorg

Anmeld

18. oktober 2012

Sophie90

M (: skriver:

Jeg ville klart vælge begravelsen.

For mig kommer familien 100% sikkert før arbejdet..

Kondolerer for dit og din families tab!  

Ja det gør det selvfølgelig også for mig, men jeg er hans eneste fastansatte og har derfor et meget tæt forhold til ham og hans familie.. Så får bare vildt dårlig samvittighed.. Men mange tak for svar, har valgt begravelsen og han var meget forstående :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.