Sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

Princesspigen

HopinWishin skriver:

Bruger jeres babyer sut??.... Jeg gør ikke meget ud af at Laura absolut skal have en sut... faktisk så gir jeg hende den aldrig... Men jeg synes alle spørger... ''Har du ikk en sut? Vil hun ikke ha sut!?''.... 

efter første rigtige nat på hospitalet at have kæmpet 2 timer med en baby der absolut ikke ville andet end sove ved mit bryst for at få trykhed, fik jeg af syge plejeskerne en sut som gjorde at den trætte nybagte mor her ku få bare lidt søvn..

så selv om vores pige er fra i mandags så bruger hun sut for ikke at hænge i mors bryst hele tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Mor til prinsessen <3

LouiseBP skriver:

Min Laura er 19 uger, og hun bruger sut, når hun har behov for det, og det er stort set kun, når hun skal sove og er pyldret, men min far er overbevist om, at hun skal have sutten hele tiden. Han vil gerne tage det i opløbet, hvis hun nu begynder at blive pylret. Og hun vil altså ikke have den, så hun spytter den tit ud.

Jeg har lagt mærke til, at det tit er den ældre generation hos os, der mener, hun altid skal have sutten i munden.

vi har det på samme måde her hjemme så vi bruger ik sut.. både mor og far sys det er så grimt at en baby/lille barn har sut i munden.

hvors pige er en måndet gammel her d 26/10

Anmeld

18. oktober 2012

Mor til prinsessen <3

Mom In The Making skriver:

Min datter har aldrig brugt sut og vi har valgt den fra bevidst. Jeg havde en ide om at jeg kunne lære min datter at være "tryg", blive trøstet og falde i søvn uden, og det kunne jeg. Så synes ikke der var nogen grund til at bruge den.

Hun har haft en "legesut" det vil sige en som hun havde blandt hendes legesager og der var en periode på 2-3 uger hvor hun synes den var sjov at proppe i munden. Men det var samme periode hvor alt andet røg i munden, sutten var vel bare nemmere at lade blive derinde. hehe

Min datter er 12 mdr.

vi har det på samme måde her hjemme så vi bruger ik sut.. både mor og far sys det er så grimt at en baby/lille barn har sut i munden.

hvors pige er en måndet gammel her d 26/10

how det gik lidt hurtigt, det var til den her min kommentar hørte til og ikke den første!! ..S..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.