Sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

HopinWishin

Bruger jeres babyer sut??.... Jeg gør ikke meget ud af at Laura absolut skal have en sut... faktisk så gir jeg hende den aldrig... Men jeg synes alle spørger... ''Har du ikk en sut? Vil hun ikke ha sut!?''.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Benjamins'mor

Min søn er 21 mdr og bruger stadig sut, for det meste dog kun når han sover.

Anmeld

18. oktober 2012

JS<3

jep, Alberte på en uge har stor gavn af sin sut.

Dog bliver det lavet til en "sovesut" når hun lige er lidt ældre og ikke kun sover og spiser

Anmeld

18. oktober 2012

Gardenia

HopinWishin skriver:

Bruger jeres babyer sut??.... Jeg gør ikke meget ud af at Laura absolut skal have en sut... faktisk så gir jeg hende den aldrig... Men jeg synes alle spørger... ''Har du ikk en sut? Vil hun ikke ha sut!?''.... 

Vores dreng er 2 og har altid kun brugt den når han skulle sove. Idag får han den kun hvis han selv husker den når han bliver puttet, hvilket er mere og mere sjældent. Jeg bryder mig egentlligt ikke rigtigt om den sut og jeg forstår slet ikke forældre der lader deres børn rende med sut hele dagen. Jeg bekymrer mig om ting som skæve tænder og et barn der ikke kan falde til ro uden den foråndede dims i munden

Anmeld

18. oktober 2012

FruHolm <3

HopinWishin skriver:

Det gjorde Oscar, men han stoppede med den 1 uge før han blev 18 måneder, så han har været sut fri i 4 måneder nu

Anmeld

18. oktober 2012

Muhmi

Silas bruger overhovedet ikke sut og har faktisk kun gjort det i de første to mdr. af hans liv og det var MEGET minimalt at han brugte den...

Men det er simpelthen fordi han ikke gider den...

Anmeld

18. oktober 2012

modesty

Herhjemme bruges den til søvn og trøst. Det er en fantastisk trøster, det må jeg sige, min dreng falder til ro nærmest med det samme når han får sin sut. Så jeg har ikke tænkt mig at holde den til sengen af princip. Men kun kortvarigt til trøst, han har den aldrig i længere tid og det interesserer ham heller ikke - han vil hellere snakke.

Anmeld

18. oktober 2012

Lauras mor

HopinWishin skriver:

Min Laura er 19 uger, og hun bruger sut, når hun har behov for det, og det er stort set kun, når hun skal sove og er pyldret, men min far er overbevist om, at hun skal have sutten hele tiden. Han vil gerne tage det i opløbet, hvis hun nu begynder at blive pylret. Og hun vil altså ikke have den, så hun spytter den tit ud.

Jeg har lagt mærke til, at det tit er den ældre generation hos os, der mener, hun altid skal have sutten i munden.

Anmeld

18. oktober 2012

Guldimaven

Jeg syntes sutten er en god hjælp til mange ting når han er træt, og jeg ikke vil ligge bryst til. 

Anmeld

18. oktober 2012

MomInTheMaking

HopinWishin skriver:

Min datter har aldrig brugt sut og vi har valgt den fra bevidst. Jeg havde en ide om at jeg kunne lære min datter at være "tryg", blive trøstet og falde i søvn uden, og det kunne jeg. Så synes ikke der var nogen grund til at bruge den.

Hun har haft en "legesut" det vil sige en som hun havde blandt hendes legesager og der var en periode på 2-3 uger hvor hun synes den var sjov at proppe i munden. Men det var samme periode hvor alt andet røg i munden, sutten var vel bare nemmere at lade blive derinde. hehe

Min datter er 12 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.