Undskyld- manglende svar :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

Deaktiveret profil

FrkRaarup skriver:

Hej tøser

Til alle jer der venter svar fra mig så svarer det nok lidt endnu.

Jeg har mit hoved fyldt, og kan ikke rumme mere.. Har heller ikke overskud til baby.dk pt.

Som skrevet før skal vi være ude herfra om 14 dage. Oveni det er min kæreste ved at lave plade. MD i morgen samt 1års dag for døden af en god ven.

Jeg er stadig syg og så skal vi i aften sige farvel til vores højtelskede hundepige. Har skrevet om hende før herinde.

Hun fik det ellers bedre, men er nu så skidt at vi må holde op med at tænke på os selv, og istedet hvad der er bedst for hende!!

Malte er stadig på ferie - så ham savner vi selvfølgelig. Samtidlig med at han ikke fungere i skolen, det går der også tid med.

I næste månede skal min kæreste endni engang opereres for grøn stær..

Jeg beklager af hele mit hjerte hvis ikke jeg lige får svaret jer,men jeg er brugt.

Jeg syns sq det er HÅRDT..

Du skal ikke undskylde fordi du ikke har tid til at svare! Det er altså "bare" en hjemmeside, jeg er sikker på alle herinde sagtens kan forstå dig! 

Vi har alle nogle dårlige perioder og der skal man ikke føle sig tvunget til at skulle forklare, svare og tale om tingene.. 

Jeg håber på at tingene bliver bedre for jer, jeg håber der snart er lys for enden af jeres mørke tunnel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

FrkRaarup

FrkRaarup skriver:

Hej tøser

Jeg har mit hoved fyldt, og kan ikke rumme mere.. Har heller ikke overskud til baby.dk pt.

Som skrevet før skal vi være ude herfra om 14 dage. Oveni det er min kæreste ved at lave plade. MD i morgen samt 1års dag for døden af en god ven.

Jeg er stadig syg og så skal vi i aften sige farvel til vores højtelskede hundepige. Har skrevet om hende før herinde.

Hun fik det ellers bedre, men er nu så skidt at vi må holde op med at tænke på os selv, og istedet hvad der er bedst for hende!!

Malte er stadig på ferie - så ham savner vi selvfølgelig. Samtidlig med at han ikke fungere i skolen, det går der også tid med.

Jeg beklager af hele mit hjerte hvis ikke jeg lige får svaret jer,men jeg er brugt.

Mange mange tak, allesammen

Vores elskede hund forlod os går kl. 18:20.

Vi er ødelagdte, selvom det var det eneste rigtig at gøre for hende!

Kl. 13:45 skal vi til MD, og håber inderligt på det bedste. Og har 'aftalt' med mig selv, at det er helt ok at være glad hvis det hele går godt!- selvom det gør ondt og føles forkert!

Heldigvis er manden meget enig, og holder mig op på det! Det er vores babypige det er vigtigst.- Vi kan alligevel ikke ændre på fortiden!

Sov sødt, vores elskede Lulupige!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. oktober 2012

FrkRaarup

FrkRaarup skriver:

Hej tøser

MD idag gik super fint. Hun er helt igennem fin og rask

Lige de nyheder vi havde brug for!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. oktober 2012

Troldemommi

FrkRaarup skriver:

MD idag gik super fint. Hun er helt igennem fin og rask

Lige de nyheder vi havde brug for!

Hvor var det en dejlig hund i havde, det gør mig ondt i måtte sige farvel, kender godt følelsen, det er som at miste et familiemedlem, men dejligt at MD gik så godt, det er et smukt billede

Monica

Anmeld

19. oktober 2012

FrkRaarup

Monica P skriver:

Hvor var det en dejlig hund i havde, det gør mig ondt i måtte sige farvel, kender godt følelsen, det er som at miste et familiemedlem, men dejligt at MD gik så godt, det er et smukt billede

Monica

Mange mange tak..

Det er stadig svært, men den virkelig positive MD gør det lidt lettere..

Vi glæder os til at få asken, så hun igen er en del af familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.