FrkRaarup skriver:
Hej tøser
Til alle jer der venter svar fra mig så svarer det nok lidt endnu.
Jeg har mit hoved fyldt, og kan ikke rumme mere.. Har heller ikke overskud til baby.dk pt. 

Som skrevet før skal vi være ude herfra om 14 dage. Oveni det er min kæreste ved at lave plade. MD i morgen samt 1års dag for døden af en god ven.
Jeg er stadig syg og så skal vi i aften sige farvel til vores højtelskede hundepige. Har skrevet om hende før herinde.
Hun fik det ellers bedre, men er nu så skidt at vi må holde op med at tænke på os selv, og istedet hvad der er bedst for hende!!
Malte er stadig på ferie - så ham savner vi selvfølgelig. Samtidlig med at han ikke fungere i skolen, det går der også tid med.
I næste månede skal min kæreste endni engang opereres for grøn stær..
Jeg beklager af hele mit hjerte hvis ikke jeg lige får svaret jer,men jeg er brugt.
Jeg syns sq det er HÅRDT.. 

Mange mange tak, allesammen
Vores elskede hund forlod os går kl. 18:20. 
Vi er ødelagdte, selvom det var det eneste rigtig at gøre for hende!
Kl. 13:45 skal vi til MD, og håber inderligt på det bedste. Og har 'aftalt' med mig selv, at det er helt ok at være glad hvis det hele går godt!- selvom det gør ondt og føles forkert!
Heldigvis er manden meget enig, og holder mig op på det! Det er vores babypige det er vigtigst.- Vi kan alligevel ikke ændre på fortiden!
Sov sødt, vores elskede Lulupige!