Undskyld- manglende svar :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.372 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. oktober 2012

FrkRaarup

Hej tøser

Til alle jer der venter svar fra mig så svarer det nok lidt endnu.

Jeg har mit hoved fyldt, og kan ikke rumme mere.. Har heller ikke overskud til baby.dk pt.

Som skrevet før skal vi være ude herfra om 14 dage. Oveni det er min kæreste ved at lave plade. MD i morgen samt 1års dag for døden af en god ven.

Jeg er stadig syg og så skal vi i aften sige farvel til vores højtelskede hundepige. Har skrevet om hende før herinde.

Hun fik det ellers bedre, men er nu så skidt at vi må holde op med at tænke på os selv, og istedet hvad der er bedst for hende!!

Malte er stadig på ferie - så ham savner vi selvfølgelig. Samtidlig med at han ikke fungere i skolen, det går der også tid med.

I næste månede skal min kæreste endni engang opereres for grøn stær..

Jeg beklager af hele mit hjerte hvis ikke jeg lige får svaret jer,men jeg er brugt.

Jeg syns sq det er HÅRDT..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Nettemor

Nu er jeg ikke en af dem der mangler svar men jeg er sikker på at folk forstår! Når der foregår så meget så er det ikke baby.dk du skal tænke på først!

til dig og din familie. Og held og lykke med det hele! Jeg glæder mig til at der, når du igen har overskud, kommer en opdatering på det hele

Anmeld

18. oktober 2012

FrkRaarup

Nettemor skriver:

Nu er jeg ikke en af dem der mangler svar men jeg er sikker på at folk forstår! Når der foregår så meget så er det ikke baby.dk du skal tænke på først!

til dig og din familie. Og held og lykke med det hele! Jeg glæder mig til at der, når du igen har overskud, kommer en opdatering på det hele

Mange mange tak.

Lige nu er alt bare pisse hårdt.

Håber alt går fint til MD i morgen..

Glæder mig til at vende tilbage med positiv update.

Anmeld

18. oktober 2012

B&J

er ked af du går og har det sådanhåber du snart har det godt igen, og håber af hele mit hjerte scanning er perfekt

Anmeld

18. oktober 2012

Faith

Det lyder virkelig hårdt det i går igennem!

Kan godt huske du skrev om din elskede hund. Det gør mig ondt at i må lade den få fred. Men det lyder til det er det mest humane at gøre.

Du får lige et kæmpe

Anmeld

18. oktober 2012

SussieThyssen

FrkRaarup skriver:

Hej tøser

Jeg har mit hoved fyldt, og kan ikke rumme mere.. Har heller ikke overskud til baby.dk pt.

Som skrevet før skal vi være ude herfra om 14 dage. Oveni det er min kæreste ved at lave plade. MD i morgen samt 1års dag for døden af en god ven.

Jeg er stadig syg og så skal vi i aften sige farvel til vores højtelskede hundepige. Har skrevet om hende før herinde.

Hun fik det ellers bedre, men er nu så skidt at vi må holde op med at tænke på os selv, og istedet hvad der er bedst for hende!!

Malte er stadig på ferie - så ham savner vi selvfølgelig. Samtidlig med at han ikke fungere i skolen, det går der også tid med.

Jeg beklager af hele mit hjerte hvis ikke jeg lige får svaret jer,men jeg er brugt.

Jeg tænder et lys for dig/jer, og sender mange gode tanker og positive energier.

Og så får du et kæmpe stort knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. oktober 2012

Troldemommi

Håber snart du har det bedre, og held og lykke med MD i morgen, det er en stor dag for enhver der er gravid

Monica

Anmeld

18. oktober 2012

LMX

Tag du bare den tid du behøber for at komme ovenpå igen. Folket herinde render ingen steder. Vi er her når du har overskud igen

Anmeld

18. oktober 2012

M&N

18. oktober 2012

HelleBelle

FrkRaarup skriver:

Hej tøser

Kram til dig, håber på meget bedre tider for Jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.