Dilemma med legekammerat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

spj

Anonym skriver:

Nej hun kommer desværre fra et hjem hvor øl fylder rigtig meget i hverdagen. Tror ikke, at de ville opdage hvis hun en dag havde penge.

Stakkels pige hvis hendes forældre ikke rigtig er der for hende.

Kan godt forstå din pige er ked af det. Jeg tror jeg ville lægge de 100 kr i hendes sparegris, så hun ikke er ked af det.
Godt at i hat fjernet sparegrisene fra værelset, så det ikke sker igen. Det er en meget svære situation.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

3rollinger

Anonym skriver:

Tak for alle jeres indput. Tror ikke rigtig at jeg var ude i, at vi skulle ringe til forældrene. Netop fordi jeg ikke greb hende i akten. Synes det er svært. For jeg ved at mine egne unger ikke har pillet ved dem. Den lille blev meget ulykkelig ved at halvdelen af hendes penge var væk. Den store kunne aldrig finde på, at tage penge fra lillesøster. Hun ville til gengæld "snyde" sig til dem ved at bytte de små til de store

Ha ha ha, det kunne min den store ogsaa finde paa, altsaa at "snyde" sig til de store moenter. Men hun ville heller aldrig bare tage dem fra sine soeskende.

Men traels situation at staa i. Ogsaa lidt fordi man altid vil have en mistanke til det barn, om man vil det eller ej. Og maaske endda vaere lidt bange for hvad hun laerer din egen datter.

Men ellers er jeg enig med de andre i at laegge 100 kr selv i den mindstes spareboesse og glemme det for denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.