SussieThyssen skriver:
Sørg for at holde en stabil rum temperatur på ca 19-20 grader i hendes soverum, og køb så hel-natdragter med fødder til hende af flonel eller flece, så kan hun sagtens holde varmen.
De to af mine sov heller ikke med dyne, før de var ret store, men den lå selvfølgelig i sengen, så de selv kunne trække den over sig, hvis de havde lyst.
Mange børn vågner og er "småsnottede" om morgenen, men det har nu intet at gøre med at de fryser. Det skyldes bare at deres små luftveje gennem næsen er smalle og, at slimhinder har det med at hæve lidt når man ligger ned og sover, sådan at slim og snask sætter sig.
Det er noget de vokser fra, efterhånden som luftvejene vokser.

Kærligst
Sussie
Vi fandt en fleece natdragt med fødder i, som vores ældste aldrig nåede og bruge, nu bruger vi den til lillesøster som også sparker dynen af (15 måneder) og det er bare helt perfekt. Den holder hende dejlig varm. Kan ikke lade være med at ærger mig over vi ikke fik den brugt til den første
Nu vokser lillesøster snart ud af den, så må vi finde en ny. Den vi har nu, er så sød og den har sådan nogle store "fødder" i, men knopper under så når hun render rundt om morgenen inden hun bliver skiftet og får tøj på, så ser hun bare så ekstrem sød ud (og det er slet ikke fordi jeg er hendes mor, jeg synes det
)
Anmeld