Gravid..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jo nu forstår jeg det bedre..

men hvis du så havde været gravid ville det med sikkerhed kunne vises på en test nu, så tror nu at selvom der kun var meget lidt, var det stadig 'nok' hvis du forstår

Okay tak for hjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Chili

Anonym skriver:

Prøver lige igen

Min sidste rigtige menstruation startede d. 10/9, og varede ca. en uge.

Perioden efter havde vi sex uden kondom, men uden min kæreste kom inde i mig.

Da jeg skulle have min menstruation d. 8/10 (ca.) kom der kun meget lidt, svarende til en 20'er i et trusseindlæg, hver dag.

Det har så fået mig til at tænke om jeg kunne være gravid, da jeg normalt bløder en del.

Giver det bedre mening nu?

Du kan stadig godt være gravid. Nogle kvinder tester aldrig positivt derhjemme. Og nogle kan kun teste positivt med clear blue fx  

Held og lykke til dig 

Anmeld

18. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Okay tak for hjælpen.

men selvfølgelig. man skal aldrig sig aldrig, nogen tester først meget sent postitiv, og andre formår aldrig at lave en positiv hjemmetest - du kan prøve at ringe til lægen og høre hvad han/hun har at sige til situationen

Anmeld

18. oktober 2012

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Du kan stadig godt være gravid. Nogle kvinder tester aldrig positivt derhjemme. Og nogle kan kun teste positivt med clear blue fx  

Held og lykke til dig 

Okay Må lige få min kæreste til at købe nogle med hjem.

Nogen som oplevede influenza symptomer i starten?

Anmeld

18. oktober 2012

Chili

Anonym skriver:

Okay Må lige få min kæreste til at købe nogle med hjem.

Nogen som oplevede influenza symptomer i starten?

Jeg havde ikke synderligt med symptomer egentlig..  

Det eneste jeg mærkede var blærebetændelse symptomer da jeg var 3+ og det har jeg gjort i begge mine graviditeter  

Men jeg testede først da jeg var 5+ men mest fordi jeg havde så travlt på det tidspunkt, og glemte lidt tiden 

Anmeld

18. oktober 2012

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Jeg havde ikke synderligt med symptomer egentlig..  

Det eneste jeg mærkede var blærebetændelse symptomer da jeg var 3+ og det har jeg gjort i begge mine graviditeter  

Men jeg testede først da jeg var 5+ men mest fordi jeg havde så travlt på det tidspunkt, og glemte lidt tiden 

Okay er glad for jeres svar. Hvis jeg er gravid, er det ikke planlagt, men ville dog alligevel blive lidt skuffet, hvis jeg ikke er. Er imod, at alting skal planlægges, så derfor ville det være perfekt, hvis det bare skete.

Og held og lykke med din fødsel  Kan se det er lige oppe over.

Anmeld

18. oktober 2012

Chili

Anonym skriver:

Okay er glad for jeres svar. Hvis jeg er gravid, er det ikke planlagt, men ville dog alligevel blive lidt skuffet, hvis jeg ikke er. Er imod, at alting skal planlægges, så derfor ville det være perfekt, hvis det bare skete.

Og held og lykke med din fødsel  Kan se det er lige oppe over.

Det er også "nemmere" hvis man bliver gravid uden at planlægge det  

for at den er der  

Og tak, håber min lillemand har lyst til at komme til verden snart! 

Anmeld

18. oktober 2012

kiwiol

Hvis din sidste (rigtige) mens startede d. 10/9.. Så vil det svare til at du er 5+3 nu.

Så burde du vel kunne teste positivt.. Det er i hvert fald de færreste der ikke kan.

Anmeld

18. oktober 2012

SukkerDronning

Det var faktisk præcis sådan jeg blev gravid. Jeg havde ingen symptomer i starten, andet end følelsen af at min menstruation var lige på trappen. Altså den der spænden i underlivet osv.

Jeg tog første test en uge efter forventet mens og den var positiv.

Men kan man være gravid hvis man har haft menstruation? Tror du ikke bare det er p-pillerne der stadig spiller et puds, så den ikke var så kraftig? Eller måske fordi du ønsker det, det har jo også rigtig meget at sige..

Det er da vist heller ikke noget godt tegn hvis du er gravid og har blødt..

for at den er der sådan "hovså" næste gang (Jeg forstår på dig, at det er det I ønsker?)

Anmeld

18. oktober 2012

Anonym trådstarter

kiwiol: Ja, så burde jeg godt nok kunne teste positiv. Hmm, vi må vist op på hesten igen, og så for alvor denne gang

SukkerDronning: Jeg har læst mig til, at mange godt kan få blødninger i starten omkring menstruationstidspunktet. Men jeg tror du har ret i, at min krop reagerer på mine tanker. Men jo inderst inde vil vi rigtig gerne have et barn, så vi skal måske bare gå igang med at prøve rigtigt. Der er nok aldrig noget perfekt tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.